killerbee Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 vette screen alleen weet nie wat voor iets het is het lijkt op een spittfire maar ik heb er nie echt verstand van van die oude vliegtuigen wat is de bron van de screen? Reageren
gta player Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 (bewerkt) de bron is: http://www.gta-san.net er staat een poster: http://www.gta-san.net/newspics/lsd/lsdupl...pload/adnr4.jpg op de site daar hebben ze deze 2 screens uitgehaald: http://www.gta-san.net/newspics/lsd/lsdupl...d/screenad2.jpg http://www.gta-san.net/newspics/lsd/lsdupl...d/screenad1.jpg Bewerkt: 16 oktober 2004 door gta player Reageren
pluutje Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 (bewerkt) vette screen alleen weet nie wat voor iets het is het lijkt op een spittfire maar ik heb er nie echt verstand van van die oude vliegtuigen wat is de bron van de screen? Het is een mustang p-51 kijk maar Mustang P-51 Spitfire 21-T Bewerkt: 16 oktober 2004 door pluutje Reageren
gta player Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 je hebt gelijk hij lijkt er wel verdacht veel op!!!!!!! Reageren
TranceJunkie Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 Vind dit model eigenlijk helemaal niet binnen GTA SA passen... niet bij de stijl van de steden, het tijdperk, en de omgeving.. Anyone?? Reageren
gta player Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 schijt aan das toch vet weer een vliegtuig er bij Reageren
Pete-R Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 Vind dit model eigenlijk helemaal niet binnen GTA SA passen...niet bij de stijl van de steden, het tijdperk, en de omgeving.. Anyone?? Ja je hebt gelijk dat vliegtuig is veel ouder maar wel leuk weer een nieuw vliegtug Reageren
Spike Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 uj jaah, nou hoeveel vliegtuigen zijn er nou bekent? , en staan die dan allemaal bij de airport?, en zie je ook mensen instappen in vliegtuigen en die dan gaan vliegen, en dat je mensen ziet instappen en dat jij ook in kan stappen, volgens mij heb ik dat ergens gelezen , maar kan dit allemaal? zou ook heel cool zijn niet jongens?. B) Reageren
Majus Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 Het zou inderdaad kool zijn nu je die beelden van de woestijn en bossen ziet krijg je een heel ander beeld van gta Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 de appachie heli is volgens mij te jatten van een vliegdekschip zag een screen er van Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 uj jaah, nou hoeveel vliegtuigen zijn er nou bekent? , en staan die dan allemaal bij de airport?, en zie je ook mensen instappen in vliegtuigen en die dan gaan vliegen, en dat je mensen ziet instappen en dat jij ook in kan stappen, volgens mij heb ik dat ergens gelezen , maar kan dit allemaal? zou ook heel cool zijn niet jongens?. B) het zou zker cool zijn als je kan instappen dat heb ik wel gemist in gta vc Reageren
loempiaman Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 ik denk dat die p51 te vinden is op een klein sportvliegveldje in de countryjard, en die dubbeldekker sproeivliegtuigen bij de boerderijen staan, en er word vandaag de gad nog steeds gevlogen met de p 51, stuntvliegers bijv. Reageren
Arjen Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 P51? Ik denk dat het een B42 is. :unsure: Mja.. Er zijn zoveel van dat soort vliegtuigen, het lijkt wel eentje uit Battlefield 1942 Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Vind dit model eigenlijk helemaal niet binnen GTA SA passen...niet bij de stijl van de steden, het tijdperk, en de omgeving.. Anyone?? het past niet in de jaren 90 maar hoe meer vliegtuigen hoe meer LOL te maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.