The Godfather Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 en wie zegt dat je vigalante misions kan doen kon toch bij vice city ook niet ik VC kon je ook niet fietsen...je weet maar nooit met R* Reageren
gta player Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 (bewerkt) jah je kan gelijk hebben maar ik denk dat als het zo is: dat ze dan al info er over hadden gegeven. ik heb in iedergeval net in trailer 2 gezien dat dat zoek licht niet dag en nacht aan staat daar ben ik al heel blij mee! Bewerkt: 19 oktober 2004 door gta player Reageren
Spike Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 jah je kan gelijk hebben maar ik denk dat als het zo is:dat ze dan al info er over hadden gegeven. ik heb in iedergeval net in trailer 2 gezien dat dat zoek licht niet dag en nacht aan staat daar ben ik al heel blij mee! welk zoek licht :huh: , bedoel je op de fiets het licht :lol: . Reageren
gta player Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 zoek licht op die politie helikopter: http://www.gtasanandreas.nl/sapictures/policeAI.jpg Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 ik denk dat als je in de politie heli zit dat het zoeklicht wel aangaat er zijn denk veel donkere plekken en veel bomen etc... met een zoeklicht zie je op die plekken een stuk beter maarja je weet het nooit met R*games we moeten voor de meeste antwoorden toch nog 10 dagen w88. Reageren
Spike Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 ja ok, ja in het echt is dat in usa ook niet overdag is die natuurlijk niet aan, want de cops ziet nog goed, het zoeklicht zal alleen aan staan als het scheemerig/donker is Reageren
RTS Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Zoeklicht zit ook in vice city :rolleyes: Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Zoeklicht zit ook in vice city :rolleyes: maar niet als je er zelf in zit Reageren
Spike Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Zoeklicht zit ook in vice city :rolleyes: maar niet als je er zelf in zit en sa is het veel beter/mooier gamaakt! Reageren
Q Dude Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 ben bang dat je het zoek ligt niet kan gebruiken. Want in VC kan de politie ook schieten met hun helicopter maar als je zelf een een vcpd heli gaat zitten dan kan je dat niet. Dus ik denk dat je dat zoeklicht ook niet kan gebruiken ookal zou het wel stoer zijn. Reageren
Spike Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 ben bang dat je het zoek ligt niet kan gebruiken. Want in VC kan de politie ook schieten met hun helicopter maar als je zelf een een vcpd heli gaat zitten dan kan je dat niet. Dus ik denk dat je dat zoeklicht ook niet kan gebruiken ookal zou het wel stoer zijn. maakt me niks uit of het ja of nee is Reageren
dude Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 het ziet eruit als een duitse messersmit maar hier zie je dat het duidelijk op een spitfire lijkt het komt in iedergeval uit de tweede wereld oorlog :blink: groeten dude Reageren
pottevijn Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 we weten al lang wat het is Reageren
pottevijn Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 als je nieuw bent gebeuren zulke dingen welleens iedereen doet hier trouwens zulke dingen, je bent niet alleen maar is niet erg hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.