Jump to content

GTA III een aanrader?


Lella

Recommended Posts

Hoi hoi,

Ben sinds kort een GTA-gek geworden! Ik vraag me af of GTA III net zo`n (kwalititatief) goed spel is als Vice City & San Andreas, zie je dan ook echt personages of het zijn het van die kleine mannekes die je op een plattegrond ziet ofzo?

Wie o wie weet wil me vertellen wat hij/zij vindt van GTA III.. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III is echt een aanrader, met de graphics ziet hij er wat minder uit dan GTA VC en GTA SA, maar het is een erg leuk spel. Het heeft een leuke verhaal lijn en je komt er ook veel te weten over bevoorbeeld Catalina en Claude die ook in GTA SA voorkomen. GTAIII krijgt ook op erg veel gaming sites een erg hoge score. Jij vroeg dat het nog topdown was zoals GTA 1, Londen 2 en Advance, dat is nu niet meer zo GTAIII is de 1e GTA die in 3D te spelen is, je kan hem ook nog met de topdown functie spelen, het ziet er dan wel veel mooier uit als zijn voorgangers.

Op deze pagina vindt je nog erg veel informatie over GTAIII.

Ik zou hem kopen omdat het een erg goed en leuk spel is, je zal er netzoals de andere GTA's erg veel plezier aan beleven. Ook is de prijs erg aantrekkelijk hij kost nu ronde de 15 Euro in de winkel dus dat is niet erg veel. Ik zou hem gewoon kopen en lekker spelen. Je kan hem misschien een beetje minder dan de latere GTA VC en GTA SA vinden maar daar moet je hem niet te veel met vergelijken.

Ik zou zeggen koop hem!

Owja ik wou nog even dit zeggen: Als GTA-Gek moet je dit spel gewoon gespeeld hebben!

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, klinkt goed!

Ik ga nog wat rondneuzen op het Internet en dan zie ik wel.

Kan je trouwens ook een savegame aanvragen/plaatsen als een missie niet lukt, net zoals bij San Andreas?

Link to comment
Delen op andere websites

Ben sinds kort een GTA-gek geworden!

Dan ben je hier aan het juiste adres ;).

Ik vraag me af of GTA III net zo`n (kwalititatief) goed spel is als Vice City & San Andreas, zie je dan ook echt personages of het zijn het van die kleine mannekes die je op een plattegrond ziet ofzo?

GTA III is tot nu toe de meest revolutionaire GTA uit de reeks. Het is de eerste Grand Theft Auto in 3D. Het is ook de enige 3D GTA waar je nog de mogelijkheid hebt het vertrouwde "Top-Down View" zoals in de voorgaande GTA's in te schakelen. Ook is het de eerste GTA met een goed uitgewerkte verhaallijn en even goed uitgewerkte personages.

Door GTA III ben ik pas echt verslaafd geworden aan GTA. Ik was al gek van GTA2 maar dit sloeg echt alles. De graphics zijn natuurlijk wat minder maar het spel stamt intussen al weer af van 2001. Ik zou het gewoon kopen, ik heb het voor €3.50 (en in goede staat) van mijn vriend gekocht. Hij speelt toch niet zo graag games.

Laten we hopen dat GTA IV net zo revolutionair zal worden als GTA III.

Meer informatie over GTA III?

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Het enige nadeel van GTAIII is dat het relatief donker in de game is. Verder een leuke game, waar niet echt een verhaal inzit, maar de missies zijn natuurlijk leuk. Ik ben sinds een jaar ook verslaafd aan GTA en ik heb binnen een half jaar alle 3D GTA's uitgespeelt, geen één keer, maar allemaal wel 2x! Echt een leuk spel, om het je aan te raden! Tevens is het lekker goedkoop!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is zeker een goed spel!

Het heeft wel nadelen, zoals ruurd zei is de game nogal donker en bij schiet missies kan dat je nogal desoriënteren. Ook ergerde ik me er nogal aan dat je bij een missie met 8-bal een schip moest aanvallen, bij VC en SA is het onmogelijk om op je eigen tegenstander te mikken maar bij deze GTA kan dat dus wel.

Ook is de lock nogal onduidelijk te zien. Voor de gameplay hoef je 'm dus niet te kopen maar in tegenstelling to wat Ruurd zei voor de verhaal lijn. De echte mafia verhalen in de game maken het zeker leuker en spannender, ik denk dat deze verhaalijn ook beter is dan die van San Andreas, VC blijft voor mij wel altijd de beste verhaal lijn hebben. Je moet je wel realiseren dat bij GTA3 alles een beetje minder is:

Minder voertuig keuze, niet kunnen zwemmen, een kleinere map etc.

Hoe dan ook hij is zeker de moeite waard, en als je echt zo'n grote GTa fan bent geworden als je zegt dan kan het niet anders dat je de game leuk vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb hem laatst ook gekocht. Ben er tevreden mee en ik heb nu de verhaallijn compleet.

Ik kan er dit over zeggen.

Liberty City= Maffia

Vice City= De grote bazen

San Andreas= Gangsters en gangs

Bedankt allemaal. Ik had dit niet willen missen. Jullie hebben mij zonder het te weten overtuigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind GTA3 ook een van de leukste gta's, ook al zitten er geen motors in het blijft een verslavend spel, er hangt echt zo'n onbeschrijfelijk gangster sfeertje :*D en het heeft de de beste verhaallijn naar mijn mening

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...