~> GizmO <~ Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Ik heb zojuist geprobeerd een soort techie wallpaper te maken. Ik begon met mijn resolutie (1280×1024) maar dit duurde te lang, dus ben ik verder gegaan met 800×600. Result: C&C pls =D Ik zie juist dat de A van GTA FORUM een beetje raar is. Dat komt omdat het een beetje fout wat gegaan tijdens het maken van de bg voor de tekst. Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Hij is zeker niet slecht, maar wel een beetje aan de saaie kant. Maar dat heeft ook wel weer wat rustigs. Dat bolletje in het midden is wel über geil 8/10 Mvg Wazuup Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Thanks voor je comment, maar als hij een beetje saai is, wat zou ik er dan aan kunnen verbeteren. Wat zou ik er nog bij kunnen maken waardoor dat gevoel weg gaat? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Misschien wat Indents of Vents erbij, eventueel wires. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 (bewerkt) Hij is echt Pro! een 10! niets op aan te merken , omdat de kleurencombinatie mooi is, en het overeenkomt met de kleuren van gtaforum Bewerkt: 3 juni 2006 door TQM Reageren
Wazuup Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Thanks voor je comment, maar als hij een beetje saai is, wat zou ik er dan aan kunnen verbeteren. Wat zou ik er nog bij kunnen maken waardoor dat gevoel weg gaat? Natuurlijk, misschien kan je aan de onderkant hetzelfde type vlammen maken als in het bolletje. Zodat het lijkt alsof je wallpaper in de fik staat, snap je? Reageren
Dago58x Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 ik vind hem niet zo slecht gemaakt..!! maar het sig ziet er wat saai uit sorry, ik geef je een 8/10 maak nog iets mooiers..!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.