Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb voor het eerst een 'echte' tutorial gevolgd. Na veel moeite en alles, 330 test renders gemaakt en lang moeten wachten want ik rendeer uit eindelijk toch naar 1024*768 en straks doe ik ook nog een van 1280*1024 voor mijn bureaublad anders rekt alles uit.

Hier is die dan (Orgineel)

GTAF_007.png

-

Een met +20 brightness met Photoshop:

GTAF_008.png

---

Nou vertel het maar, dit is trouwens de eerste model die zo goed gelukt is bij mij, ik kwam meestal niet verder dan tekst met simpel Omni lampje ernaast en muur erachter.

Geplaatst:

Mooi hoor :bier:

Dat gaat mij niet zo 123 lukken

Alleen zie je door het glas de poten (de bovenkant) en dat lijkt net een kleurenschijf :puh:

Ik geef je 'n 8

Geplaatst:

Oei oei, echt strakke tafel.

Ik wou dat ik dat kon maken toen ik net begon. :D

Ziet er echt strak uit man, erg mooie materials zijn er gebruikt.

Keep it up.

Geplaatst:

Jezus echt mooi hoor!!! :D

het is net of je een foto van een tafel heb gemaakt echt ik vind hem geweldig

echt knap voor je eerste model want ik heb ook nog is wel wat gemaakt maar dat ziet er gwoon niet uit

ik zou zeggen KUTGW :tu:

een 9,5

Geplaatst:

Ziet er geweldig uit! Alleen de bovenkant van de tafelpoten zien er raar uit. Voor de rest is ie top hoor! Kun je misschien even de link naar de tutorial posten? 'K wil het ook wel eens proberen! :Y

Geplaatst:

Strak design tafeltje! Ik vind het orgineel toch mooier dan de bewerkte. Alleen is dit wel het GTA mods showroom, maar what the heck :D

Geplaatst:
Strak design tafeltje! Ik vind het orgineel toch mooier dan de bewerkte. Alleen is dit wel het GTA mods showroom, maar what the heck :D

Ja ik zag hier allemaal dingen, en mijn tafel kan prima in GTA, als iemand weet hoe dat moet wil ik wel de 3Ds Max file sturen. De tutorial is hier te vinden.

Geplaatst: (bewerkt)

Jammergenoeg kan jouw tafel niet in gta omdat je waarschijnlijk een glas material hebt gebruikt. In GTA heb je natuurlijk ook glas maar dat gaat op een andere manier :cya: Stuur mij de .max file maar op dan kijk ik er wel even naar. Check me profiel voor mijn mail.

Bewerkt: door Wazuup

Bedankt voor de link! Ik ben er nu ook mee bezig. Ik post zo een screen.

Ik moet nog iets veranderen aan de tafelpoten. Gelieve hier niet op te letten. :ch:

Bewerkt: door royboyvdv
Geplaatst:

Ziet er wel leuk uit.

Alleen wel simpel zoals aangegeven :puh:

4 cilinders en een box, wel mooie material.

Nice ;)

Ziet er wel leuk uit.

Nice ;)

Nee, want je moet ook een scene maken, met licht en dat allemaal neerzetten. Box links rechts, Box boven onder, Box - Tafelblad, 4 poten en Sky-licht.

Ik had hem alleen snel af omdat ik wel vaker met 3Ds Max heb gewerkt maar dan alleen voor tekst en ik had dagen geprobeerd om een model in GTA VC te krijgen, toen hij gelukt was wou ik iets veranderen en later viel ik steeds doorheen en ergens anders kon ik lopen op onzichtbaar vlak.

En ja, glas kun je wel maken maar het zal vast niet makkelijk zijn. Je hebt bijv. autogares o.a. in SF waar je door glas kan rijden.

Bewerkt: door X-TX
Geplaatst:

Ziet er wel leuk uit.

Nice ;)

Nee, want je moet ook een scene maken, met licht en dat allemaal neerzetten. Box links rechts, Box boven onder, Box - Tafelblad, 4 poten en Sky-licht.

Ik had hem alleen snel af omdat ik wel vaker met 3Ds Max heb gewerkt maar dan alleen voor tekst en ik had dagen geprobeerd om een model in GTA VC te krijgen, toen hij gelukt was wou ik iets veranderen en later viel ik steeds doorheen en ergens anders kon ik lopen op onzichtbaar vlak.

En ja, glas kun je wel maken maar het zal vast niet makkelijk zijn. Je hebt bijv. autogares o.a. in SF waar je door glas kan rijden.

glas heeft gewoon een andere col meer is dat eigelijk niet

Geplaatst:
Heel mooi, heb er geen kritiek op.

Hoe doe je dat doorzichtige?

Je kan glas material gebruiken. Deze is te vinden door in de Material editor op de ''standerd'' knop te

drukken, dan ''architectural'' te kiezen. Nu kan je onder het kopje ''templates'' glass clear kiezen uit het

drop down menu. Je kan het glas helderder maken door ''diffuse colour'' lichter te zetten.

Mvg, Wazuup

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...