Ronnie_Rotonde Geplaatst: 30 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Lukt nog steeds niet.. tijdens replay gebeurt er niets als ik op numpad 4 ram (numlock aan en uit geprobeerd geen verschil) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Kijk anders eens bij je toetsenbord instellingen, dan moet je bij 'Vichilcle control' kijken. Daar staat F1 en hoe je het volgens mij veranderen kunt. Ook gebeurt tijdens de replay ook gewoon de 'auto-change'. Dan veranderd hij vanzelf van de ene camera hoek naar de andere camera hoek. Dus eigenlijk is die ene knop een overbodige functie.. Reageren
Ronnie_Rotonde Geplaatst: 30 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Wat voor verkrachte versie van GTA heb ik dan :S.. want autochange gebeurt niet en die knop werkt zowiezo niet (num 4) en bij de instellingen vind ik em ook niet terug... Reageren
Kronko Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Volgens mij kan je de view tijdens de replay niet veranderen, je kan alleen rond je voertuig draaien met de muis. En bij mij is de replay ook raar met niet ingeklapte wielen en andere rare foutjes die al genoemd waren. Ik kan me van VC herinneren dat ie ook soms raar deed, maar wel beter was. Vooral omdat je ze kon opslaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.