Jump to content

Cover


Goliat

Recommended Posts

Ik kwam deze cover op het interbet tegen, volgens mij is ie nep maar omdat eerder het gerucht er was dat de nieuwe title GTA London zou heten lijkt deze cover me toch geloofwaardig omdat de big ben op de voorkant staat. Wat denken julie ervan?

Daarnaast lijkt het me handig wanneer er nieuwe covers opduiken die hier gepost worden.

290309747_small.jpg

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • White Gold

    6

  • BigM

    3

  • nick11123

    2

  • Cencicodis

    2

Het lijkt me ook handig even te vermelden waar je die cover gevonden hebt.. Want meestal kan je daaruit wel opmaken of het echt of nep is..

Ik ga er vanuit dat deze cover nep is, wat staat daar precies? Carger City ofzoiets?? Nou goed, als het echt was, was er wel informatie te vinden over die subtitel op een site van Rockstar of Take2. En ik ga er ook niet vanuit dat de volgende GTA zich in één stad gaat afspelen, maar in iets groters zoals weer een staat of meerdere steden..

Bovendien denk ik dat er voor de Playstation3 een nieuw coverontwerp gemaakt wordt, en niet precies hetzelfde zal zijn als van de Playstation2. Dus dit zal wel gewoon een ontwerpje zijn van een GTAfan.....

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me ook handig even te vermelden waar je die cover gevonden hebt.

Gewoon van google. ;)

En het lijkt me inderdaad waarschijnlijk dat deze cover nep is, maar ik denk dat er nog wel meer covers zullen verschijnen in de loop der tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze cover moet haast wel nep zijn. Als je naar het hoesje kijkt dan zie je inderdaad de Big Ben, dus het zou zich dan in Londen af moeten spelen, maar op het hoesje staat ook (als je goed kijkt) Carcer City. Dit is de stad waar manhunt (ook een spel van rockstar) zich afspeelt. Het lijkt me dan onwaarschijnlijk dat deze cover echt moet zijn.

Hij is dus fake ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is inderdaad fake, Carcer City is de stad waar het spel Manhunt zich afspeelt, kijk hier voor een beetje info. Als ik me niet vergis zie ik op de cover ook Joey Leone staan die in GTA 3 speelt en die gast rechts onder vindt ik opvallend veel op Donald Love lijken, die grote gebouwen lijken wel op de gebouwen van San Andreas. Als je het mij vraagt is het gewoon een fake cover.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet.

Ik vindt dat de stijl van de karakters en verpakking, omgeving wel een beetje op dat van Grand Theft Auto III lijkt!

Het ziet er in ieder geval wel mooi uit, opslaan! :)

GTA2 Gamer.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet zeker dat dit nep is!!!

en ik denk dat R* niet van die kleuren rood groen en geel enz..

gaan gebruiken het zullen wel kleuren tekeningen zijn :Y

en er staat nog geen 18+ dingetje erbij

en ik denk dat het allemaal nieuwe personage,s komen :*D

en carcercity zit daar ook london in ofso dat kan helemaal niet :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk is het "nep". Anders had het al lang op GTAgames.nl gestaan. Dit is gewoon fanart.

Tevens krijgen wij dit soort informatie als eerste en krijgen wij hem in groot formaat aangelevert. Tevens is dit duidelijk met een tekenprogrammatje in elkaar geknutselt met oud GTA artwork.

Link to comment
Delen op andere websites

nep!!

Die gebouwen die op dat plaatje onder die zogenaamde big ben staan zijn gebouwen die niet in londen staan.. ben er van het weekend geweest en ik heb ze niet gezien!! en er staat zoals andere al eerder vermellde Carser city o.i.d op.. dus dit is een nepcover.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...