Jump to content

Cover


Goliat

Recommended Posts

die zwarte cover kan natuurlijk wel echt zijn dat ze een cover maken met alleen gta 4 op de voorkant

Die zwarte cover met Gta IV erop is nep omdat:

- Rockstar het nog niet bevestigt heeft

- Er altijd tekeningen staan op de covers inplaats van screens of fotos

- Er wordt minstens wel 1 screen vrijgegeven voor de cover

En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ik weet echt 100% zeker dat deze cover nep is. Je zet zo'n cover in 5 minuten in elkaar met photoshop ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • White Gold

    6

  • BigM

    3

  • nick11123

    2

  • Cencicodis

    2

Ik heb er ook nog een, maar gta4 zou niet als four worden gezet maar als IV dus dat klopt niet.

ja deze is zeker nep dit heb jij denk ik gewoon van goolge af gevonden

die van een Forum kwam die hebben andere mensen ook voor de fun gemaakt :puh:

bovendien komen de covers altijd naar Gta Fansite,s dacht ik en R* bevestigd dat :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam deze cover op het interbet tegen, volgens mij is ie nep maar omdat eerder het gerucht er was dat de nieuwe title GTA London zou heten lijkt deze cover me toch geloofwaardig omdat de big ben op de voorkant staat. Wat denken julie ervan?

Daarnaast lijkt het me handig wanneer er nieuwe covers opduiken die hier gepost worden.

290309747_small.jpg

is gewoon door een of andere idioot zelf gemaakt ook de voorkant van ps3 zal er heel; anders uit gaan zien wat dus al niet zal kloppen

die eene voorkant van gamespot klopt ook niet omdat ze voor elke gta een heele andere voorkant kiezen zoals bij elke andere gta zetten ze er een soort strip op dus

Link to comment
Delen op andere websites

Het punt is gewoon dat al deze covers nep zijn.

Zolang de echte cover nog niet wordt voorgesteld door Rockstar moet je niet gaan denken dat hier de officiele cover bijzit. Ze melden het wel op hun site, en anders bevestigen ze het. Sommigen vinden het gewoon leuk om zulk artwork te maken, en plaatsen dat op hun site. Meer zou ik er niet over verwachten, en ik ga tot Rockstar de echte toont, er vanuit dat deze allemaal nep zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier ook een mooie.

gta11ksh.jpg

Hij is waarschijnlijk nep maar als je goed naar dat gebouw op de achtergrond kijkt en je kijkt naar het Sears tower in Chicago dan zie je grote overeenkomsten.

sears2fo8.jpg

En als dit echt zou zijn zou dat dus betekenen dat het in Chicago afspeelt en omdat je op het Searstower nog geen antennes tegen komt zou het tussen 1976 en 200 moeten zijn. Leek em wel vet eigenlijk, GTA in Chicago

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Rockstargames nog geen screens enzo weggeeft.. dat zullen ze dan toch wel melden op sites enzo.

Maar het ziet er wel leuk uit, zomaar het idee dat dat vrouwtje door een goede tekenaar is getekend en met de computer is bewerkt, ziet er wel leuk uit qua sfeer:D

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet gewoon zeker dat alles nep is maar het is wel leuk om te fantaseren enzo.. "als het echt zou zijn, wat dan?" wat voor verhaallijn etc. etc.:D

Edit: Hier heb ik een site gevonden met allemaal neppe covers :D--->HIERO<---

Bewerkt: door Stefantjuh
Link to comment
Delen op andere websites

ja, het is allemaal nep. sommige mensen vinden het leuk om de halve wereld voor de gek te houden, en rockstar vind dat ook leuk trouwens.

Bekijk het eens van de andere kant. Misschien maken al die fans deze covers gewoon wel puur voor het vermaak en de lol. Dit gebeurd ook met releases van CD's en DVD's waar de covers nog niet van bekend zijn. Daar zie ik ook vaak zat zelfgemaakte covers voor bij komen op de fora van de betreffende bands.

"Creatief zijn" heet zoiets :engel:.

Bewerkt: door Frangster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...