Jump to content

Cover


Goliat

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • White Gold

    6

  • BigM

    3

  • nick11123

    2

  • Cencicodis

    2

:N

Op mij heeft het iets invloed, van die neppe covers word ik op de een of andere manier moe.. vooral als ze echt helemaal mislukt zijn, maar dat is een persoonlijk iets.

Back On Topic!

ik snap helemaal wat je bedoelt :N op een of andere manier neemt het me zin erin af (spel bedoel ik dan)

en krijg een naar gevoel :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt zon vermoeden dat de echte cover gewoon al in dit topic staat. maar dat weten we pas over een jaar :(

Dat denk ik eigenlijk niet, ik denk eigenlijk ook niet dat Rockstar Games alle personages al weet, ik denk dat het gebied nog niet eens klaar is, want je hebt eerst een gebied nodig en dan pas missies. Zodoende kan je nog geen cover maken omdat nog niet alles vastaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt zon vermoeden dat de echte cover gewoon al in dit topic staat. maar dat weten we pas over een jaar :(

Dat denk ik eigenlijk niet, ik denk eigenlijk ook niet dat Rockstar Games alle personages al weet, ik denk dat het gebied nog niet eens klaar is, want je hebt eerst een gebied nodig en dan pas missies. Zodoende kan je nog geen cover maken omdat nog niet alles vastaat.

Ik weet wel zeker van niet. Al de covers zijn voor de PS3 die hier staan en PS3 covers zien er gewoon anders uit.

57.jpg

(ander lettertype; niet horizontaal, maar verticaal; verkeerde verhoudingen, etc.) Ik weet ook bijna zeker dat rockstar nooit zo vroeg al de cover zou laten zien, als ze die al zouden hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...