Jump to content

missie maaken met dingen platsen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb denk ik een paar ingewikkelde vragen

1: hoe maak ik een race missie dus dat er een roos rondje komt en als je daar in stapt dat dan er een auto voor je neus geplaatste wort en de missie begint??

2: als de missie begint wil ik graag dat er checkpoints komen en dat er models geladen worden bijvoorbeeld spring schansen en van die politie hekjes

3: ik weet hoe je een poppetje plaatst (alleen niet hoe je dat poppetje plaatst in een missie) maar hoe laatje dat poppetje op je schieten

als al deze vragen beantwoord zijn en ik heb dan nog meer vragen dan zeg ik het wel weer

BTW het is voor gta vc

Geplaatst:

Aangezien ik straks zelf een race ga maken, begin ik wel aan een standaart race model. Die models erin zetten moet iemand anders wel kunnen. Eeen poppetje jouw laten killen is simpel.

Ik begin ermee als mijn Verdwijnauto's goed werken.

Geplaatst:

oke als u dan een missie maakt waar in je een auto krijgt en dat er popetjes staan die op je schieten dan ben ik al heel erg ver

Geplaatst:

Je moet alles niet door andere laten doen!! Je moet het zelf oefenen, zo leer je er het meest van, en weet je gelijk al meer. Want als Flotje die SCM Thread voor jou hebt gemaakt, weet je nog steeds niet hoe het moet. Je moet het gewoon zelf proberen, en begin ook met simpelere dingen zoals wagens en wapens plaatsen ;)

Geplaatst:

dat kan ik alemaal allang wapens met veel kogels hiddin packets...

maar als ik niet weet hoe ik het moet doen kan ik het ook niet self gaan probeeren

Geplaatst:

Het probleem is dat deze dingen bijna onmogelijk uit te leggen zijn. Je moet het wel zelf leren, maar hebt dan toch goede hulp nodig... Het is niet uit te leggen waarom iets simpels als een sphere die verdwijnt als je aan een missie begint en verschijnt als je niet meer op een missie bent uit 8 labels bestaat, je moet gewoon logisch nadenken en goed inzicht hebben...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...