Dago58x Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Ik heb paar vragen over dit spel..!! Sommige superstars zijn er niet bijv. Viscera , Johhny Nitro , Joey Mercury enz.. Moet ik naar de season mode , er zijn eigenlijk van dit soort superstars er niet Voor de WWE Smackdown VS Raw 2006 kenners..!! Kunnen jullie me helpen..!! Reageren
Advancegta Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 ik heb het spel zelf niet. mar volgens mij moet je iets als story doen om niewe spelers vrij te spelen. anders kan je altijd nog op www.google.nl kijken Reageren
Dago58x Geplaatst: 30 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Dat is goed maar er zijn meer dan 50 superstars mijn vraag was ook van welke superstars kan ik een nieuwe krijgen zoals , Viscera , Johhny Nitro , Joey Mercury Enz... Reageren
Dago58x Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Kunnen jullie me nog helpen Mischien een site laten zien wat je allemaal kan winnen..!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.