Jump to content

Ik heb weer Photoshop...

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb sinds maanden weer Photoshop, en heb even geklooit! Jammer genoeg is hij Nederlands zodat tuts moeielijker zijn om te volgen!

1etry6li.gif

Graag opbouwende kritiek!

Geplaatst:

Ik heb hem ook in het Nederlands maar je kunt de tuts wel vertalen hoor!

Ik vind het wel handig in het Nederlands, behalve dan dat je de tuts moet vertalen.

Geplaatst:

Je moet voor elke sig geen brushes gebruiken, sigs zonder brushes blijken hendendaags beter uit te komen.

De achtergrond is gewoon een simpel kleur, als je nog niet echt overweg kan, kan je zelfs gewoon een achtergrond gebruiken en daar je render op plakken, het gaat om het geheel. Probeer je tekst een beetje in het midden te verwerken, maar dus niet helemaal bovenaan of aan de randen. Je render is mooi geplaatst, dat heb je zeker al onder de knie. Probeer renders zeker niet heel klein te zetten of juist heel groot, probeer ze altijd te zetten in een sig waar het het best uitkomt. Je kan natuurlijk ook een border aanmaken, sigs zonder border vindt ik ook mooi, maar vele leden gebruiken er. Layer -> New Layer en dan Select -> All en dan naar Edit -> Stroke. Je kan ook de achtergrond opvullen met renders, bevoorbeeld een paar robot renders bij elkaar geplaatst en wat filters erover geeft je al een leuke tech achtergond. Probeer ook diepte in te werken bij de sigs, en je concentreren op een thema zodat je niet alles door elkaar gooit. [Layer -> New Adjustments Layer -> [Keuze] staan een heleboel effecten tussen die je helpen met je sig. Als je nog hulp nodig hebt met een tut of met iets over je sig, ik wil je altijd helpen als er iets niet lukt of als je wilt weten hoe je iets maakt. Je kan me altijd een PM sturen, ik wil je graag helpen.

Geplaatst:
Je moet voor elke sig geen brushes gebruiken, sigs zonder brushes blijken hendendaags beter uit te komen.

De achtergrond is gewoon een simpel kleur, als je nog niet echt overweg kan, kan je zelfs gewoon een achtergrond gebruiken en daar je render op plakken, het gaat om het geheel. Probeer je tekst een beetje in het midden te verwerken, maar dus niet helemaal bovenaan of aan de randen. Je render is mooi geplaatst, dat heb je zeker al onder de knie. Probeer renders zeker niet heel klein te zetten of juist heel groot, probeer ze altijd te zetten in een sig waar het het best uitkomt. Je kan natuurlijk ook een border aanmaken, sigs zonder border vindt ik ook mooi, maar vele leden gebruiken er. Layer -> New Layer en dan Select -> All en dan naar Edit -> Stroke. Je kan ook de achtergrond opvullen met renders, bevoorbeeld een paar robot renders bij elkaar geplaatst en wat filters erover geeft je al een leuke tech achtergond. Probeer ook diepte in te werken bij de sigs, en je concentreren op een thema zodat je niet alles door elkaar gooit. [Layer -> New Adjustments Layer -> [Keuze] staan een heleboel effecten tussen die je helpen met je sig. Als je nog hulp nodig hebt met een tut of met iets over je sig, ik wil je altijd helpen als er iets niet lukt of als je wilt weten hoe je iets maakt. Je kan me altijd een PM sturen, ik wil je graag helpen.

Niets aan toe te voegen.

6/10 goed voor een beginner!

Geplaatst:

het ziet er wel goed uit,

ik ben zelf geen pro, maar die achtergron is wel wat egaal (vind ik)

7.5/10

m.v.g. TQM

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor de tips! Ik ben begonnen met Imageready...

(Niet te veel kwijlen)

Signature-veranderen.gif

BTW: Steeds als ik een border toe voeg zie je die niet... Hoe komt dit, en hoe is het te verhelpen?

Bewerkt: door Big-Loser
Geplaatst:
BTW: Steeds als ik een border toe voeg zie je die niet... Hoe komt dit, en hoe is het te verhelpen?

De layer met je border als bovenste layer houden en ervoor zorgen dat het oogje staat aangevinkt bij elke frame. :Y

Geplaatst:

De BG van de Signature Sux je had wel even mogen brushen :Y een 7 omdat er een animatie in zit.

De Andere animatie met de Dames?

Oelalaaa ik geef een 8 omdat hij wel mooi is geworden alleen de renders die zijn zo afgesneden(of heb je ze van een Render Site?)

mooie Rates of niet?

Geplaatst:
Oelalaaa ik geef een 8 omdat hij wel mooi is geworden alleen de renders die zijn zo afgesneden(of heb je ze van een Render Site?)

mooie Rates of niet?

Ik heb ze van een render site ja... :sst:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...