PSPfreaker Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Hallo iedereeen . Ik ben van plan om mijn site met de CMS==> PHPNuke Evolution te gaan maken. Maar omdat ik daar echt niets van begrijp zou ik 3 dingetjes willen vragen: 1) In welke map van mijn hosting(shiftbase) moet ik die PHPNuke gaan plaatsen? 2) Als ik in FileZilla een poging doe om het te gaan uploaden zegt hij in het begin bij sommige bestanden 'file already exist', op welk knopje moet ik klikken? 3) Wie zou mij een beetje op weg willen helpen met er wat modules erop te installeren? Greetzzz PSPfreaker Note! Beschouw dit alstublieft niet als SPAM of zeg niet direct dat er een SLOTJE op moet want dit is echt zeeer belangrijk voor mij (het is mede een schoolwerkje ) Bye Reageren
PSPfreaker Geplaatst: 30 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 die heb ik gevolgd en het lukte niet Maar kan jij met die PHPnuke overweg?? Ja? Wil je me dan helpen? Bedankt Reageren
X-TX Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Maar kan jij met die PHPnuke overweg??Ja? Wil je me dan helpen? Weer een. Even mijn andere post quote: [... ten 2e vertel je niet goed waar de site over gaat en moet iedereen moet dus zelf uitzoeken wat het is.Ten 3e, en dat geld trouwens voor iedereen: Dit is geen plek waar je kan zeggen 'Maak jij even dit, dit en dit voor mij en dan mag je...' Als je hier voor hulp komt oké, maar dit is geen hulp vragen maar een hele opdracht. Bovendien weet álleen jij wat op die site moet en álleen jij kan het goed doen. Als je het niet snapt hoe het werkt moet je maar zeggen welke deel je niet snapt dan kan ik misschien helpen. Zet eerst wat info, waar het om gaat, wat je niet snapt etc. etc. maar zo iets, een zin en klaar, de rest mag zelf uitzoeken of niet... Dit loopt straks op hetzelfde punt uit, en dat merk ik nu al. Lees de Read Me die erbij zit, dan ben je al een heel eind. Niet zeggen dat je hem niet snapt, dan lees je hem maar nog 20 keer door. Of vraag aan je vader/moeder of ze het willen uitleggen. Of iemand uit je familie. 1) Staat in de Read me. 2) Druk op een knop met de opdracht Vernieuw, als die er is. En dan nog een keer proberen. De error houd in dat de bestand al bestaat. 3) Niet ik, Reageren
Samurai Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 1)In de root als je wilt dat als mensen naar je url gaan ze meteen op php nuke stranden. 2)Overwrite of iets in die richting. 3)Nee,sorry Reageren
Le MrG Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 1.)public_html of www 2.)Overwrite File 3.)Google Is Your Friend! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.