Jump to content

Welke Msn versie vinden jullie het beste?

Welke Msn versie vinden jullie het beste?  

69 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is nou de beste Msn versie volgens jullie?

• Msn 1.0
      3
    • Msn 2.0
      0
    • Msn 3.0
      0
    • Msn 4.0
      0
    • Msn 5.0
      0
    • Msn 6.0
      4
    • Msn 6.5
      1
    • Msn 7.0
      2
    • Msn 7.5
      28
    • Msn 8.0
      29

Recommended Posts

Geplaatst:

MSN 6.4 bestaat zelfs niet. Het is 5.0, 6.0, 6.1, 6.2, 7.0, 7.5 en 8.0. Die jonger dan 5.0 weet ik niet dus ik ga er mij niet over uitspreken. Ik zelf gebruik Windows Live Messenger 8.0. Ik vind het wel een gave MSN. Oja en wie die winks en buzzers niet kan verdragen, kan altijd zijn MSN patchen met de patch die ze elke maand creeëren. Dat is ook handig je kan er alles afgooien wat je maar wil.

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~Mario~

9

• ikt

4

• Ferre

3

• Advancegta

3

Geplaatst:

Ik vind 6.0 de beste. Omdat er toen nog geen winks en buzzers waren waardoor de msn server veel plat licht.

Geplaatst:
ik gebruik Msn Plus

Je hebt eerst Msn Messenger. Msg Plus! is extra.

Ik vind 7.5 fijn. Nét wat meer als 7.0. Bij mij is MSN 8.0 BETA langzamer met opstarten dan 7.5, en alles gaat wat soepeler. Maar 8.0 is nog een BETA hè :puh: . Alleen ik gebruik de helft niet van 7.5, maar ik vind hem wel fijn.

Geplaatst:
Ik heb 8.0

Alhoewel die Buzzers soms behoorlijk irritant zijn als je aan 't gamen bent :ch:

Status op Bezet zetten, helpt dat niet? Dan hoor ik geen geluid.

Geplaatst:

Ik gebruik gewoon de 7.5 versie, heb geen behoefte naar een hogere versie :N

Voor mij is dit best, vin het wel geinig dat je kan kijken naar welke muziek iemand luistert :clown:

Geplaatst:

ik vind het dom die msn plus die geluiden enzo.

helaas werkt msn 1.0 niet meer :N

alleen 5.0 plus doet het nog

Geplaatst:

Ik vind Msn 7.5 het beste omdat er veel functies opzitten. Je kunt je foto veranderen, je E-mails checken, je kunt audiogesprekken voeren, je kan je webcam aanzetten. Ik vind Msn 7.5 best wel soepel werken.

Geplaatst:

Ik heb nog steeds 7.0, dat vind ik voor nu goed. Heeft nog niet echt zoveel van die extra dingen, alleen de buzzer en winks dan en nog een paar veranderingen. Geen geluidclips dingen en zo...

Geplaatst:

Ik vid 7.5 de beste omdat je dan alles kan veranderen wat er in zit. WLM heb ik ook maar je kan er (nog) niks aan veranderen.

Geplaatst:

Ik heb in groep acht kennis gemaakt met de wereld van MSN, toen was MSN 5 de nieuwste versie. In de loop van de tijd heb ik 5, 6, 7, 7.5 en 8 gebruikt. MSN 8 was een betatest. Het beviel me best wel goed, maar om de zoveel tijd was ik verplicht de nieuwste versie te downloaden. Dat heb ik ongeveer drie keer gehad, en drie keer kreeg ik een totaal andere layout op mijn scherm getoverd... Opzich geen probleem, maar op een moment vond ik de versie die ik dus moest gebruiken zo lelijk en onoverzichtelijk dat ik teruggegaan ben naar MSN 7.5.

Versie 7.5 blijft voorlopig dus nog mijn favoriet, maar als de definitieve MSN 8 uitkomt zal ik die natuurlijk wel proberen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...