Jump to content

Welke Msn versie vinden jullie het beste?

Welke Msn versie vinden jullie het beste?  

69 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is nou de beste Msn versie volgens jullie?

• Msn 1.0
      3
    • Msn 2.0
      0
    • Msn 3.0
      0
    • Msn 4.0
      0
    • Msn 5.0
      0
    • Msn 6.0
      4
    • Msn 6.5
      1
    • Msn 7.0
      2
    • Msn 7.5
      28
    • Msn 8.0
      29

Recommended Posts

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~Mario~

9

• ikt

4

• Ferre

3

• Advancegta

3

Geplaatst:

Ik heb nu een beta versie van MSN 8.0. Ik vind hem wel redelijk goed, alleen een beetje onoverzichtelijk. Ik vond MSN 7.5 fijner eerlijk gezegd. Maarja, dat is mijn mening..

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb n 8.0 gedownload en het bevald me wel aardig.

Je hebt welliswaar niet zo veel meer dingen dan 7.5

Alleen het opstartschermpje is wat anders geworden.

Tot tegenstelling van de allereerste. Bagger :puh:^_^

Geplaatst:
Hoe hoger hoe beter ik heb Windows Live Messenger ik weet niet of dat de 8.0 is :puh::bonk:

Windos Live Messenger is hetzelfde als versie 8.0 van Msn Messenger. Alleen de naam is anders ;) . Het heet volgens mij (!) Windows Live Messenger omdat het met de nieuwe Windows te maken heet.

De Beta versies van 8.0 vond ik eerlijk gezegd maar niks. Maar nu de oficiële versie van 8.0 er is ben ik blij dat ik hem gebruik.

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo beste mensen, Ik zou graag willen weten

wat jullie de beste Msnversie vinden?

Ik had of msn 8.0 nog een vraag zelf: Waneer komt hij uit? want ik vindt dat zelf de beste versie!

Het is niet bekend wanneer deze nieuwe versie van MSN uitkomt (MSN Live Messenger).

Tot nu toe zijn er alleen Bèta versie's uitgekomen. Hou de site van MSN maar goed in de gaten! ;)

hij is alweer een tijdje uit hoor! ik vind live messeneger (8.0) nog het beste, alleen is het jammer dat je elkaars avatat niet inhet normale venster kan zien. alleen als je met die gast msnt, verder is de interface wat ruwer geworden maar ik vind dat toch mooier! en in compinatie met messeneger plus! live is het helemaal prachtig!

@murk... nou, plaats dit bericht dan niet! :duh:

Bewerkt: door .::FLIPKIP::.
Geplaatst:

Hallo beste mensen, Ik zou graag willen weten

wat jullie de beste Msnversie vinden?

Ik had of msn 8.0 nog een vraag zelf: Waneer komt hij uit? want ik vindt dat zelf de beste versie!

Het is niet bekend wanneer deze nieuwe versie van MSN uitkomt (MSN Live Messenger).

Tot nu toe zijn er alleen Bèta versie's uitgekomen. Hou de site van MSN maar goed in de gaten! ;)

hij is alweer een tijdje uit hoor! ik vind live messeneger (8.0) nog het beste, alleen is het jammer dat je elkaars avatat niet inhet normale venster kan zien. alleen als je met die gast msnt, verder is de interface wat ruwer geworden maar ik vind dat toch mooier! en in compinatie met messeneger plus! live is het helemaal prachtig!

@murk... nou, plaats dit bericht dan niet! :duh:

Dan zit je er helemaal naast.

Je kan in je contactenlijst wel de avatars zien.

Dit doe je door op de 2 pijltjes (voorbeelduw1.jpg) te klikken en dan "Details laten zien" aanvinken en je zit wel de avatars van je contactpersonen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...