X-Qyeh Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 (bewerkt) Ik denk dat ik een InvisionPobwerBoard forum ga koen, maar ben nog niet zeker. En ik zag allemaal mooie skins op de site 'Invisionize', en de meeste die ik mooi vond waren voor IPB 1.2 en IPB 1.1 Die wilde ik dus misschien gaan gebruiken, alleen kan je bij IPB 2.1.x geen IPB x.x.x lagere versies gebruiken... Dus wilde ik weten hoe je zo'n skin kan converten naar een hogere versie, hoe doe ik dit? Is er een programma voor? Of moet je gaan programmeren? Ik heb al gegoogled en niet echt wat gevonden En de zoekfunctie ook al gebruikt, maar ook niet echt wat ik zocht.. Dus ik hoopte dat iemand me hier kon helpen Bij voorbaat bedankt voor het lezen! Sorry voor de crew als dit verboden is om te posten, // X-Qyeh Bewerkt: 30 mei 2006 door X-Qyeh
Argon Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Je moet niet gaan programeren maar en er is geen programa voor, je moet gewoon de HTML codes wijzigen en helemaal veranderen soms (HTML is GEEN programeer taal met een opmaak taal ) en je moet eigelijk ook wel wat CSS kunnen en het template systeem van IPB 1.x en 2.x kennen om de skin te converteren. Dit karwei doe je ook niet op een halfuurtje of een uurtje maar neemt toch wel een dagje of 2/3 in beslag, en is uiterst leuk (niet dus).
X-Qyeh Geplaatst: 30 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Ik had namelijk graag de standaard skin van Cali willen hebben, die blauwe..
Rullez Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 ik wil hem er wel voor je inzetten maar dan moet ik wel de codes en die andere dingen weten en ik moet admin worden op je forum
Joriz Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Indien je een oude IPB skin met een huidige IPB met licentie wilt gebruiken moet je inderdaad het een en andere converteren (dit verschilt per skin). Hier heb je dus al aardig wat HTML kennis voor nodig en tevens wat kennis over de werking van IPB skins. Meer informatie hierover kan je in de IPB forums vinden of via hun klanten paneel.
X-Qyeh Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 ik wil hem er wel voor je inzetten maar dan moet ik wel de codes en die andere dingen weten en ik moet admin worden op je forum Ik heb het over een IPB (invision Power Board) forum en niet over Invisionfree IPB is betaald en niet gratis... En op een betaald forum maak je iemand minder snel Admin, ik denk dat je wel begrijpt waarom.. EN IPB skins werken anders als Invisionfree skins, het is niet een CSS code die je in een vak moet plaatsen maar moet uploaden // X-Qyeh
Argon Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Je kan alles ook in een textarea plaatsen hoor maar dan moet je dat voor ieder "bestand" doen.
X-Qyeh Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik wilde geen nieuw topic aanmaken, maar ik heb eventjes een vraagje.. Het gaat ff niet over skins-converten en ik weet niet zeker of het mag.. Als je een skin geupload hebt in IPB dus het Images bestand en de template, en dan ga ik de skin testen, maar dan heb ik nog alle standaard skin buttons en logo's enzovoort, maar de colors zijn wel goed. Zou iemand me kunnen helpen hoe dit op te lossen is? Sorry voor de crew als dit niet mag! // X-Qyeh
Argon Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik wilde geen nieuw topic aanmaken, maar ik heb eventjes een vraagje..Het gaat ff niet over skins-converten en ik weet niet zeker of het mag.. Als je een skin geupload hebt in IPB dus het Images bestand en de template, en dan ga ik de skin testen, maar dan heb ik nog alle standaard skin buttons en logo's enzovoort, maar de colors zijn wel goed. Zou iemand me kunnen helpen hoe dit op te lossen is? Sorry voor de crew als dit niet mag! // X-Qyeh Je moet bij skin instellingen de images set wijzigen
X-Qyeh Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik wilde geen nieuw topic aanmaken, maar ik heb eventjes een vraagje.. Het gaat ff niet over skins-converten en ik weet niet zeker of het mag.. Als je een skin geupload hebt in IPB dus het Images bestand en de template, en dan ga ik de skin testen, maar dan heb ik nog alle standaard skin buttons en logo's enzovoort, maar de colors zijn wel goed. Zou iemand me kunnen helpen hoe dit op te lossen is? Sorry voor de crew als dit niet mag! // X-Qyeh Je moet bij skin instellingen de images set wijzigen Echt heel veel bedankt 't is me gelukt, ik kon hier echtn iet uitkomen en ik leer steeds meer over IPB (Ben er laaste tijd nogal veel mee bezig)
X-Qyeh Geplaatst: 16 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Je kan alles ook in een textarea plaatsen hoor maar dan moet je dat voor ieder "bestand" doen. Het spijt me erg veel voor de dubbel post en dit topic was ook al wat oud daar ook sorry voor. Hoe werkt dit dan precies? Moet ik dan de map van een andere texture overschrijven? Want het maakt me niks uit om het per bestand te doen, als ik die skin maar kan. Kan je misschien precies uitleggen hoe je bedoeld? (Ik heb het geprobeerd met een versie die bedoeld was voor IPB 2.0.x, hierbij doet alles het behalve dat balkje in het posten van een bericht. Waar je de tekst, dik kan maken of een plaatje kan toevoegen. Hier krijg ik dan zoiets alsof het niet weergeven kan worden. (Wit vakje met rood kruisje erin))
Joriz Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Meer uitleg kan je vinden in de betaalde klanten forums van IPB. Denk dat de mensen je hier niet echt kunnen helpen aangezien ik de kans 0 acht dat iemand hier een legale licentie heeft (op gtaforum.nl na dan).
X-Qyeh Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Misschien stomme vraag.. Zou ik heel misschien mogen weten waar die betaalde forums zijn? Want ik zit nu wel te zoeken, maar echt wat ik zoek (betaalde klanten forum) vind ik niet. Dus kan je heel misschien zeggen waar die de vinden zijn of een link posten?
Argon Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Die vind je hier: invisionpower.com/ En het foru zelf vind je hier: forums.invisionpower.com
X-Qyeh Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Het forum en de site zelf had ik al gevonden, maar het klanten forum zoek ik om precies te zijn.
Recommended Posts