Arikan Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Wie wil aub deze misie voor mijn halen. Let Op!!!! Ik speel met N00bmode 2.0 en heb hem op normal version geinstaleerd. Hier kan je ook een N00bmode instaleren. http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.338 Alvast bedankt en het topic zelf eeeee Reageren
Bling Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) doe ik voor je Edit: als ik je savegame laad dan begint ie opnieuw, je krijgt dan de cutscene dat CJ net in San Andreas aankomt Heb je misschien de verkeerde savegame geplaatst? De savegame heet wel 'Los Desperados', maar als ik hem laad dan begint het spel overnieuw Edit2: Ja HerrieM, ik heb noobmod wel geinstalleerd ja op de normal versie. Bewerkt: 31 mei 2006 door Bling Reageren
HerrieM Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) @ Bling. Heb jij de N00bmod wel??? @ Afrikan. Bij mij hetzelfde probleem. Daarna heeft de savegamne de naam "Save GAme Corrupted" Bewerkt: 31 mei 2006 door HerrieM Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) Mag ik proberen? Bij mij treed hetzelfde probleem op als bij Bling en bij HerrieM! Bewerkt: 31 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Arikan Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Wie wil aub deze misie voor mijn halen. Let Op!!!! Ik speel met N00bmode 2.0 en heb hem op normal version geinstaleerd. Hier kan je ook een N00bmode instaleren. http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.338 Alvast bedankt en het topic zelf eeeee Reageren
Bling Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Je moet je savegame even nakijken Afrikan, we kunnen die missie niet voor je doen als je savegame het niet doet, als je hem laad dan begint het spel namelijk opnieuw. En ja ik heb de noobmod wel geinstalleerd ja. Reageren
Arikan Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) kan iemand ze email adres aan mijn sturen ,ik kan mijn save niet op deze site zetten hij geeft fouten aan,misschien kan ik naar iemand ze email sturen ALVAST bedankt voor jullie moete Bewerkt: 31 mei 2006 door Arikan Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Je kunt ook je savegame uploaden via: Rapidshare.de MegaUpload.com Als je dat dan gedaan hebt, plaats je de download link hier. Zodat wij je savegame's kunnen downloaden en je missie halen. Als we hem dan gehaald hebben uploaden wij de savegame ook weer en dan kun je weer verder. Chek ook even je PM-inbox. Reageren
Arikan Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 hier heb je nog een keer,let op onderste spel http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=28831 Reageren
Dinkydau Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Ik had het geprobeert en het ging prima maar als die brandweerwagen door dat muurtje van die brug rijd loopt ie vast. En mij lijkt die missie niet zo moeilijk met de noobmode erbij, misschien even nog wat vaker proberen. Het viel me wel op dat de missie begon met het achtervolgen van die brandweerwagen. Is dit normaal ofzo? Reageren
Arikan Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 ja ,ik want ik heb de eerdere opdrachten uitgevoerd ,daarom start je van de brandweer, ik vind wel jammer ,dat het spel vast loop.ik probeer al 3 dagen kan iemand mij toch helpen AUB Reageren
Arikan Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 ja ,ik want ik heb de eerdere opdrachten uitgevoerd ,daarom start je van de brandweer,ik vind wel jammer ,dat het spel vast loop.ik probeer al 3 dagen kan iemand mij toch helpen AUB Voor de laatste keer HELP please hij hoort niet vast te zitten als het goed is Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Ik zal proberen! Gehaald: End of the Line Ik heb dze missie voor je gehaald. Het is eindelijk iemand gelukt! Ik heb geen cheats/mods (behalve n00bmod) gebruikt. Ik heb verder ook niets uitgespookt, ik heb de missie gehaald en daarna heb ik hem met de 'overal save tool' gesavet. Je staat gewoon voor het Grove Street aka The Johnson house gesavet. Verder vind je de savegame in de bijlage en de beloning niet te vergeten Respect +. Succes, op naar de 100! Bewerkt: 2 juni 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.