DJ-TQM Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) Ik ben nu steeds meer gebouwen en stadions aan het maken met 3dsmax, alleen zijn er 2 problemen: 1 = Te veel poly's, ik probeer er weinig te maken, maar het worden er altijd zoveel 2 = Alles ziet er blokkig uit, het lijkt net lego, wat kan ik daaraan doen? Weet iemand dit?? alvast bedankt! M>V>G> TQM ps. 625e post~~! Bewerkt: 31 mei 2006 door TQM Reageren
EXIT Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 1.1: als je een hoek maakt bv een doos daar komen 3 vlakken bij een op een punt (een punt is 3poly's(denk)) je kan die gerust samen smelten 1,2 je moddel uit meer delen laten bestaan 2: post een een screen want ik weet niet wat je eigelijk bedoeld Reageren
SWYV Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 of jij kan best ook apart verschillende objecten maken en dan allen in een dff laten gelijk van auto vb chassis (model) en deuren moeten apart gemaakt worden en in een dff samen (niet attachen (dus niet samensmelten!), doe het dan ook zelfs heb ik een mobilhome vanuit Sketchup ingame gekregen zonder probleem alleen de col en binnengaan is nog de enige probleem :s Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 je kan die gerust samen smelten hoe smelt je die dan samen? Reageren
Wazuup Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) Je kan ze samensmelten met de funtie ''attach''. Die kan je vinden tussen de opties van editable poly. Maak eerst het vakje geel en dan klik je op het object dat je wilt toevoegen aan een ander object. Mvg, Wazuup Bewerkt: 2 juni 2006 door Wazuup Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Met de functie ''attach''. maar dan verklein je toch geen poly's? Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Nee inderdaad, maar ik gaf alleen antwoord op je vraag ''hoe smelt ik ze samen?''. Alleen je zegt dat je te veel poly's hebt, en dat het er te blokkerig uitziet. Als je hem gladder wilt hebben, wordt hij meer poly's, dus daar is niks aan te doen. Bewerkt: 2 juni 2006 door Wazuup Reageren
gangster28 Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Je kan het er mooier uitlaten zien door meer poly's te gebruiken maar dan moet je een minder ingewikkelde(dus minder ploy's) coll maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.