deagle Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Hoi__. Even een klein vraagje : Ik heb bv. deze image http://www.mayang.com/textures/perl/previe...iti_7070221.JPG die wil ik graag als wall hebben. Maar die afmetingen zijn niet goed , hoe kan ik die wel in orde krijgen zonder stukken uit de foto te knippen? Gewoon verkleinen ofzo ? Reageren
Wazuup Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Je kan het gewoon verkleinen met photoshop of een ander fotobewerkingsprogramma Reageren
EXIT Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 maar dan moet je wel oppassen dat je texture wel goed op de muur past Reageren
deagle Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) Oke , zal ik doen maar naar welke afmetingen kan ik het beste verkleinen? Als de orignele file 2560 x 1876 pixels groot is ? Bewerkt: 31 mei 2006 door Nicsan Reageren
gangster28 Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Je kan hem het beste in 512*512 doen omdat hij anders helemaal lelijk zal worden. Reageren
Schno009 Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 open microsoft photo editor (microsoft office hulpprogramma's) ga naar afbeelding, dan formaat wijzigen vink vervorming toestaan aan, zet de eenheid op pixels en voer iets in: 1024*1024 Hoge kwaliteid (gaat van je snelheid af) 512*512 Iets lagere kwaliteit (is in-game sneller) in 3ds, moet je de texture uvw'en tot hij goed zit (met deze texture, niet met het origineel) Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ik denk dat het nog beter is in Photoshop, omdat daarbij namelijk de kwalitiet behouden wordt. Je kan dit doen met Canvas Size (dacht ik) deze staat onder Image. Let wel op, dat de .BMP van Photoshop niet geldig zijn voor de .BMP voor GTA:SA, je moet je texture openen in Paint, dan de goede Bitmap kiezen. Er zijn namelijk 4 Bitmaps, bij 3 van de 4 komt er te staan, dat de kwaliteit van de texture slechter word. Bij 1 blijft hij goed, het is altijd verschillend. Veel Suc6 >>> Door Matiscus: Ik nog een andere manier gevonden om PS textures wel beschikbaar te maken voor SA. Gewoon in het bitmap venster 24 aanvinken. Dan werkt die prima. <<< Reageren
Puma Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 ehm als het in een txd komt dan maakt het niks uit omdat het plaatje dan ingame verkleind word Reageren
Schno009 Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 je kunt het niet eens toevoegen aan de txd als de maat niet goed is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.