Flotje Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ikzelf heb eigenlijk niet zo veel met Sa, ik hield erg veel van Vc, maar helaas ben ik 1 van de weinigen. Daarom heb ik besloten over te stappen. Ik vind het erg jammer, en ga CJ dan ook als een verader neerzetten in Sa. Zou iemand mij vast wat mogelijkheden kunnen vertellen die er bij Vc nog niet waren? Ik heb Sa namelijk nog niet, en zou wel vast wat willen weten... Ik hoop dat ik mijn Sa missie's hier kan publiceren, misschien hebben sommigen weleens wat van mijn mods gezien, ik ben er behoorlijk goed in geworden in de loop van de tijd... Reageren
JGuntherS Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 In SA kun je zwemmen . In SA heb je vliegtuigen op wieltjes, en zelfs een schietende straaljager . Verder weet ik het niet zo goed, vraag onze spamnerd Ruurd ofzo maar . Op SCM-gebied: In SA kunnen er minder threads tegelijk lopen, maar daarentegen zijn er wel externe scripts. In thread heb je meer lokale variabeles tot je beschikking (32 + 2 timers). Het aantal lokale variabeles in een missie is 1024, waarvan 2 timers. Verder weet ik zo niet zo veel verschillen, ik heb VC nog nooit gemod :$. Reageren
Flotje Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Ok, ik heb Sa wel gedaan, maar weet alleen niks van de scm.... Reageren
galax Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 (bewerkt) Een goeie manier om te zien wat SA kan is de vc.ini file van VC(zit meestal bij elke mission editor) te vergelijken met de vernieuwde SA.ini file, als je de barton water**** mission editor download dan zit die erbij. er was vroeger een online database van de ini file met uitgebreide beschrijvingen van de opcodes (ik ben sinds kort weer actief bezig met modden en decoden van de main.scm) maar weet niet of die nog bestaat. [edit] na flink zoeken heb ik de links gevondenSA ini Database, VC ini Database. Ik ben zelf bezig met het schrijven van een (persoonlijke) editor die de main.scm op een voor mij leesbare manier decodeerd. Ik kan je wel mijn aangepaste ini file sturen. Greetzzz Galax Bewerkt: 8 juni 2006 door galax Reageren
Flotje Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Hmmmm... Ik ga toch maar even verder met Vice city modden... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.