gtamaster1 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 heey je kunt hier een wenslijstje van upcoming gta maken ik heb er zelf ook een: ik hoop dat je... bepaalde spieren kunt trainen op één MOOIE graphics vooral het beeld veel steden wat er in real-life ook zijn (ik zat te denken aan 5 of zo ik weet het wel veel) meer wanted levels meer helis extremer tornado's veel vliegtuigen meer dan $99999999 geld kunnen hebben veel soorten auto's deze tijd(geen toekomst) meer dingen om te stelen echt mensen op straat zakkenrollen af en toe ergens ver weg op zee een eilandje(tropisch sommige onbewoont) en nog veel meer.... maar dat weet ik nu ff niet Reageren
Typhoon Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Hey, Er zijn al 2 topics over een Wishlists voor de volgende GTA, hier en hier. Gebruik voortaan even de zoekfunctie voordat je een topic opent Reageren
Hit Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Wat ik echt top zou vinden dat er veel vliegtuigen zijn !!!Veel Boeings!!! En dat je dan ok echt met passagiers vliegt dus ook naar zo ene slurf maat taxien En dan je een vliegtuig kan kapen Dat zou zooooooooooooooooooooooooo VETTTT zijn Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 er is door Typhoon al gezegt dat er al 2 topic's over waren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.