RogierS. Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Ik zat dus toch goed . Nog een tip: De Phoenix is erg mooi te modden bij transfender! Reageren
DST Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Dat heb ik in de gaten, mijn Phoenix is nu helemaal zwart met dikke rims erom heen. Echt KnightRider! Reageren
Juju Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Ik heb San Andreas al bijna 2 jaar op PS2, en 1 jaar op PC, maar ik heb nog nooit 1 Phoenix zijn voorbij rijden. Je zal bijna denken dat het bij anderen wel is Ik hoop dat ik 'm nog eens tegenkom. Reageren
Caltson Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 ik heb er wel al een paar gezien maar dan in Las Venturas en niet in San fierro Reageren
DST Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Met de cheat om overal sportauto's te laten rijden heb ik hem gevonden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.