kees1991 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 http://rapidshare.de/files/21868045/eilandmaken.rar.html ik heb een video tut gemakt voor alle sketshupers die een eiland willen maken ik heb 3 verschillende manieren gebruikt om een eiland te maken de 2de is het best voor gta want die maakt de minste poly's de eerster is niet echt geschikt voor gta dit maakt namelijk veel poly's verder wen is ik jullie veel plezier met sketchup BTW ik heb nu al een tijd lang niet meer met sketchup gewerkt dus soms doe ik dingen die niet horen maar dat merk je van zelf wel Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Leuk gedaan hoor, nu weet ik ook hoe ik een Eiland moet maken. Ik wist eerst alleen maar hoe ik een leuk huis moest maken!! Leuk bedacht hoor Groet, Ronnie. Reageren
-Roy- Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 De tutorial is wel leuk maar ik heb een probleem! Bij het eerste eiland druk je op een knop die ik niet heb! Ik heb alleen deze knoppen: Ik heb dus niet zo'n knop om een eiland te maken. Kun je me helpen? Ik ben alles al bij langs geweest en niets gevonden. Reageren
kees1991 Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 oeps ja dat ben ik vergeten er bij te seten hoe dat moest windos-->preferencis-->set een vinkje bij sant box tool. nu heb je die knopen ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.