ShortY- Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik zal hiermee maar even beginnen, sinds kort heb ik een thuishost server opgezet voor SA-MP. Alleen wat ik gek vind is, dat als ik naar www.game-monitor.com ga, dat ik dan bij search, mijn server niet kan vinden. En ook zou ik niet weten welke poort je dan zou moeten openen in de router om dit wel te laten gebeuren. Waarschijnlijk is dit een All-Seeing-Eye port, alleen ben ik niet zeker. Natuurlijk staat bij mij al de standaard poort 7777 van SA-MP open. Maar ik dacht dus dat dit al genoeg was. Heeft iemand een oplossing voor mij? Reageren
Joriz Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Je moet ook nog de poort open zetten voor ASE. Zoek even met de zoekfunctie dan vind je het vast wel. Reageren
ShortY- Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Dit is gek, ik vind helemaal niks bij zoeken. In ieder geval, is de poort voor de all-seeing-eye bij elke game hetzelfde? Want bij MTA is het 22126, dat weet ik nog wel. Dan zou het wel makkelijk zijn. Reageren
Azer Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 je hebt je server wel toegevoegd? @Joriz: SA:MP maakt geen gebruik van ASE Reageren
ShortY- Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Hoe bedoel je: "Heb je je server al toegevoegt?" (Ik lijk wel naab) Reageren
Crifox Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) Of je je server hebt toegevoegd op Game-Monitor.com, dat kan je doen op deze pagina (je moet je wel registreren) Bewerkt: 31 mei 2006 door Crifox Reageren
ShortY- Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Bedankt voor de hulp mensen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.