Jump to content

ATI x 1600

Recommended Posts

Geplaatst:

heey gastu

ik weer.. m'n moeder heeft et ineens over DE nieuwe comp... k wou een nvidea 7900 gtx maar die was te duur volgens m'n moeder... ze had et over een ATI x 1600.. de verkope zij dta ie ongevere net zo goed is als de nvidea 7600.. wete iemand daar meer van?... of dta ding ATI x 1600 wel wat is..

groetjes

mause

Geplaatst:

De 7900 is wel een stuk beter maar inderdaad wel 2x zo duur. Zelf heb ik ook de X1600, weliswaar AGP. Aangezien jij een nieuwe computer neemt mag ik aannemene dat je dan een PCI-E videokaart erbij neemt of je moeder. Maar die X1600 is zeker wat, redelijke prijs voor redelijke kwailteit. Vertel trouwens even welk type X1600 en 7600 je neemt, dan kan ik beter zeggen welke beter is.

Geplaatst:

okeej bedankt. wat is een PCI-E videokaart.. mis raare vraag mara k heb er nouw weer niet zoveel verstand van.. de verkoper zij dat de x1600 even goed was al de 7600 GT.. maar hoelang kan je er nouw mee door voordat je spellen niet meer kan spelen?

Geplaatst:

x1600 serie is een goede kaart, ook de prijs ^_^

Maar de 7900 is zoiso beter

Maar het verschil tussen PCI-E en AGP is dat jer hogere doorvoersnelheden mee halen, daar zit ook een prijsverschil

Geplaatst:

Persoonlijk geef ik ook de voorkeur aan Nvidia, waar de "7600" vandaan komt, ook zijn de meeste spellen geoptimaliseerd voor Nvidia, kijk maar naar GTA:San Andreas. Ook vind ik dat Nvidia een betere ondersteuning geeft voor de drivers en dergelijke. Het blijft natuulijk wel altijd bij jezelf, welke videokaart je gaat kopen...

Misschien heb je hier wat aan.

Niels

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...