Jump to content

iets nieuws?


HEER HOOGMOED

Recommended Posts

heej wiggers en niggers van het mooiste forum dat er bestaat: het GTAFORUM

ik heb iets nieuws ontdekt: in de tuin van de buurman van cj zitten allemaal kuilen!!! ik had dit nog nooit gezien dus ik keek wel ff verbaasd op toen ik het zag, weten jullie of deze kuilen ook een functie hebben?? misschien een ontsnapping zoals bij prison break ofzo? ook zie ik de laatste tijd heel vaak niggers van grovestreet een joint roken :? hoort dat?

alvast bedankt

vriendelijke groeten: HEER HOOGMOED, DE SUPERIEURE

Link to comment
Delen op andere websites

dr was ergens een missie waar dat ten sprake kwam.. ik weet wel niet meer welke misse :s Maar miss dat je der iets mee bent;

Dus ergens in een (niet zo Late missie) vn Ryder komt het antwoord waarschijnlijk in.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een érg onnuttig topic, die kuilen zijn in de tuin van Ryder.

In de cutscene van de missie 'Home Invasion' zie je dat Ryder in zijn tuin aan het graven is omdat hij daar dus een tijd geleden wapens had begraven, maar hij kan ze niet vinden. Niks bijzonders dus, om het realistischer te maken heeft R* ervoor gezorgd dat die kuilen na die missie bleven, ookal zijn ze al vóór die missie ook al te vinden. :clown:

Jouw homies roken inderdaad weleens een jointje, maar je ziet ze ook weleens met een fles bier ofzo rondlopen en ondertussen drinken. Je ziet ze ook weleens kauwgum kauwen! Zo doen ze weleens meer van dat soort dingen, echt niks bijzonders hoor. ;)

@ denkaanhenk & HEER HOOGMOED;

En jullie spammen echt teveel. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...