Jump to content

iets nieuws?


HEER HOOGMOED

Recommended Posts

maar joints mogen helemaal niet in amerika :?:?

En in Nederland mogen joint's zeker wel. :clown:

En bovendien; GTA: San Andreas is een game, daar kan je nou niet gaan over liggen oordelen wat dáár wel mag en in de VS, of misschien wel over de hele wereld niet mag. ;)

Alhoewel er natuurlijk er wel enkele affaires zijn geweest over een aantal dingen, maar da's weer een ander verhaal. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

ja dat is waar, maar ik zie daar nooit politie om er wat van te zeggen,:S beetje raar zeg.. mischin wel een bug

Ja in een spel kan alles he. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vvond die kutscene van home invasion het mooist .

echt zo ''gangster achtig''

hey cj , tell me why i dindt finish high scool?

haha becouse youre dealing drugs man, since the age of ten!

Edit: ik had het fout het was de missie robbing uncle sam

Bewerkt: door advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

in nederland mogen joints idd wel ja, alleen niet in het openbaar maar in een coffeshop of thuis, je mag 3 gram wiet bij je hebben van de politie en als minderjarige mag je geen wiet kopen geen wiet bij je hebben maar wel wiet roken

Link to comment
Delen op andere websites

ik vvond die kutscene van home invasion het mooist .

echt zo ''gangster achtig''

hey cj , tell me why i dindt finish high scool?

haha becouse youre dealing drugs man, since the age of ten!

Heh heh, dat was niet in de missie 'Home Invasion', maar in de laatste missie van Ryder, namelijk 'Robbing Uncle Sam'. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ff weer ontopic
We gaan erg offtopic jongens. :)

Inderdaad, niet alléén offtopic, maar ook nog eens erg spam-topic :duh:

Om ervoor te zorgen dat mijn post nou ook geen spam wordt:

In auto's waar óók OG Homies inzitten ze je ze soms ook een jointje roken, of lekker aan een fles bier lurken. Maar wat ook geldt dat ze dat ook op straat doen; dat is gewoon om de boel realistischer te maken, om het ghetto-sfeertje te verheerlijken. Dus het is zéker geen bug ofzo, en dat de politie daar niks aan doet; wanneer jij door rood licht rijdt ondernemen ze ook geen actie. Ook kun je misschien absurd hard rijden, de politie zal dan niks ondernemen. Dat is echt geen bug, want dat moet R* wel expres gedaan hebben. ;)

Bovendien wil je meestal graag opschieten, het zou verschrikkelijk irritant zijn dat je voor elke keer dat je door rood rijdt een Wanted Level Star krijgt.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of ze je gaan arresteren als je door rood licht rijd, ik wacht altijd ff

Heb je dat nog steeds niet opgemerkt, de politie komt niet achter je aan als je door rood rijd.

Julie kunnen wel spammen zeg @---> Denkaanhenk en Heer Hoogmoed(Jullie hebben hier al 9 posts)

Bewerkt: door killerfist
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...