SamShine Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Beste medeforumgebruikers, Ik zoek al een tijdje naar demo's voor op mijn PSP. Maar ik heb niks kunnen vinden. (op Mypsp.com staan ze ook niet) Het liefst heb ik ze zonder te updaten! Zou iemand zo vriendelijk willen zijn er een paar voor mij willen opzoeken? Het maakt niet uit van welk spel! Alvast bedankt, Big-Loser Reageren
maurits107 Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Er zijn 2 demo's: -loco roco (japanse site) -sudoku En zo moet je ze installeren: 1. Browse via je computer de Memory Stick op naar de map PSP en daarna naar de map GAME. 2. Maak een nieuwe map aan en noem deze UCJS10041. 3. Kopieer het gedownloade EBOOT.PBP bestand in deze nieuwe map. Je moet helaas wel firmwire 2.7 voor loco roco hebben en 2.71 voor sudoku. Reageren
meetlat Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Hee bedankt voor die sudoku, alleen is m'n japans niet wat 't geweest is.... Reageren
VforV Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Ik ga niet upgraden naar 2.7 anders werkt de cheatdevice niet meer . Kan je nu trouwens al PSone games downloaden om op je PSP te spelen? Reageren
meetlat Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Neen, dit komt pas uit rondt de tijd van ps3 dacht ik, dan krijg je samen met die update het ps3 controller gedoe der bij etc.... Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Beste medeforumgebruikers,Ik zoek al een tijdje naar demo's voor op mijn PSP. Maar ik heb niks kunnen vinden. (op Mypsp.com staan ze ook niet) Het liefst heb ik ze zonder te updaten! Zou iemand zo vriendelijk willen zijn er een paar voor mij willen opzoeken? Het maakt niet uit van welk spel! Alvast bedankt, Big-Loser Er staat nu wel een demo op de officiele site van PSP, LOCO ROCO in engels en niet in japans, dus dit is ook te begrijpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.