Jump to content

Twee nieuwe moderators

Recommended Posts

Geplaatst:

Met gepaste trots presenteren we twee nieuwe moderators:

• Matiscus was al moderator in de modding-fora, maar zal met ingang van vandaag daarnaast ook de LCS fora onder zijn hoede nemen. Op het forum en de WikiGTA heeft hij laten zien over veel LCS kennis te beschikken en ook als moderator heeft hij zichzelf ondertussen goed bewezen.
  • JGuntherS wordt gepromoveerd van megalid naar Moderator, en hij gaat samen met GunSlinger de Computalk fora beheren. Over de expertise van JGuntherS op het gebied van computers in zeer brede zin zal niemand twijfelen en wij hebben als crew er alle vertrouwen in dat hij een waardevolle aanvulling van de crew zal zijn.

Namen de crew wil ik beide heren feliciteren met hun nieuwe aanstelling en hun heel veel succes en plezier wensen bij het uitvoeren van deze taken.

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Matiscus

2

• PatrickW

1

• Argon

1

• RobbertR

1

Geplaatst: (bewerkt)

Beide gefeliciteerd, een veel succes beide met jullie nieuwe functie :)

Bewerkt: door RobbertR
Geplaatst:
Gefeliciteerd, een veel succes beide met jullie nieuwe functie :)

Beide gefeliciteerd.

En ik was de 2de die JgunterS proficiat wenste via MSN (applaus voor mezelf :klap: )

Geplaatst:

Gefelicteerd Mathias met de uitbreiding van je werkzaamheden. We hebben het er samen al een beetje over gehad dat je het in die hoek goed zou doen en het is leuk om te horen dat het ook inderdaad gelukt is voor je. Succes met de nieuwe uitdaging.

En JGuntherS: heel veel plezier en succes in je nieuwe job. Welkom bij de blauwen.....mochten we iets voor je kunnen doen, of twijfel je ergens over: de PM en MSN functies staan open voor je :Y

Geplaatst:

Proficiat allebei! :klap:

Ik weet zeker dat jullie ontzettend jullie best zullen doen om jullie moderator-baantje goed te volbrengen.

En ik weet zeker dat dat gaat lukken!

Veel succes met jullie promotie! ;)

Geplaatst:

Gefeliciteerd Matiscus en JGuntherS

Meer kan ik er niet over zeggen. :-(

Proficiat!

Veel succes beide met de nieuwe fora.

Vooral JGuntherS.

Veel succes met je moderator-schap.

Bewerkt: door Juice
Geplaatst:

Gefeliciteerd beide...Dan weet ik dat ik Matiscus aan zijn jasje moet trekken als ik er straks niet uitkom als ik LCS op de PS2 heb :)

Geplaatst:

Succes met jullie nieuwe stukken onhandelbaar forum gebied ;) En veel warns uitdelen he :t

Geplaatst:

Gefeliciteerd :) Ik heb het volste vertrouwen en jullie, maar desalniettemin veel succes met jullie nieuwe taken :)

Allebei gefeliciteerd. :klap: JGuntherS, je bent in een kleine tijd Superlid, Megalid en nu moderator geworden.echt een mooi staaltje werk. :)

Veel succes met jullie fora. :cya:

Bewerkt: door svenie
Geplaatst:
Gefeliciteerd beide...Dan weet ik dat ik Matiscus aan zijn jasje moet trekken als ik er straks niet uitkom als ik LCS op de PS2 heb :)

Trek niet te hard Alstublief. :clown:

Succes met jullie nieuwe stukken onhandelbaar forum gebied ;) En veel warns uitdelen he :t

Liever geen warns uitdelen, topic's sluiten is leuker. :D

Ook wil ik JGunthers feliciteren. Ook al was ik de eerste op msn. :D Ik wens je hier veel succes. Als je problemen vragen hebt, mag je ze gerust altijd vragen aan mij.

Geplaatst:

Allebei gefeliciteerd heren!

Ik twijfel er geen moment aan dat jullie je taak goed zullen uitvoeren. :)

Beiden Gefeliciteerd :klap::dans:

Vooral JGuntherS Jij bent net de geknipte persoon hiervoor :Y

Veel succes nog beiden met jullie nieuwe functie !

Edit: Lol, royboyvdv poste 1 seconde nauwkeurig na mij :clown:

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Geplaatst:

Gefeliciteerd en veel succes jongens! Ze hebben die taken in de goede handen gegeven!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...