Jump to content

Twee nieuwe moderators

Recommended Posts

Geplaatst:

Gefeliciteerd Matiscus en JGuntherS!

Ik hoop dat jullie het goed gaan doen ;)

Veel suc6 _O_

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Matiscus

2

• PatrickW

1

• Argon

1

• RobbertR

1

Geplaatst:

Beide gefeliciteerd!

Ik hoop wel dat Matiscus zich wat meer laat zien in het LCS forum, ook al heb je er zoveel verstand van en je komt er niet dan hebben we er ook niets aan dus Matiscus! Wel er veel komen!

JGuntherS, gefeliciteert! Ik gun het je, het word een leuk spektakel metjou. Grappenmaker aka Harry Potter! Succes boy!

Geplaatst: (bewerkt)

Gefeliciteerd JGuntherS en Matiscus! Veel succes. Ik weet zeker dat jullie hier de goede personen voor zijn.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

Ik kom mischien wat laat maar Proficiat bijden :bier: .

Ik heb Matiscus al profiviat gewenst op MSN, waneer zei je ook weer dat je dat gratis vat gin weggeven? :bier::D

@Jesse: Proficiat man, jij verdient die plaats :klap: .

Na een tijdje ML te zijn, ben je nu eindelijk Moderator :sigaar: .

Allebij dus proficiat dus _O_ .

Weer eentje bij om warns van te krijgen :clown: .

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

JGuntherS en Masticus gefeliciteerd!

Masticus potverdikkie, 11 fora's. Ik wenst je erg veel succes met LCS erbij. JGuntherS ik wens jou ook erg veel succes met je nieuwe job. Je was nog maar kort geleden ML geworden, en nu ben je al moderator.

Geplaatst:

Gefelicteerd, met name JgunterS omdat hij promotie heeft gekregen.

Matiscus ken ik al als mod, deed het goed bij de modding fora en het is niet anders dan verdient dat hij nu ook de LCS fora onder zijn hoede mag nemen. :Y

:bier::bier: Veel succes :bier::bier:

Geplaatst:

Danku vor die blumen

Bedankt allemaal voor de felicitaties :). Als ik jullie was zou ik maar uit kijken, Big Jesse is watching :puh:. Als er iemand nog opbouwende kritiek heeft op mijn aanstelling, wil diegene dat dan gewoon zeggen? Wel zo makkelijk :puh:.

Geplaatst:

Proficiat. :klap:

En overigens:Was X-TX jaloers ofzo, eigelijk wel zielige reactie van hem. :t

Geplaatst:
En overigens:Was X-TX jaloers ofzo, eigelijk wel zielige reactie van hem. :t

We gaan er hier verder niet op in. Jesse heeft het verdiend. En daar moeten de leden die het ook graag zouden geworden zijn maar leren met leven. :{

Geplaatst:

Gefeliciteerd allebei Matiscus gefeliciteerd met je nieuwe fora en JGunthers gefeliciteerd met je promotie.Even een applaus :klap: .

Geplaatst:

Matiscus, jij hebt al wat moderator ervaring, dus ik weet zeker dat het wel goed gaat komen daar in de LCS fora. :) Succes...

JGuntherS, ik denk dat je een goede nieuwe collega bent. Je weet veel van computers en bent altijd vriendelijk tegen members. Ook jij veel succes.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...