.Sharingan Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) Mathias (thx Sheep) Lekker weer een Sub fora'tje erbij . Nog meer werk maar Zet hem op. Je bent een goede Moderator JGuntherS, Ik zat er al op te wachten tot die Mega lid een tot een Moderator gepromoveerd wordt. Je was al ML met Mod mogelijk heden in SA-2P fora. Maar nu ben je een Echte Mod een Echt Crewlid. Veel succes met je nieuwe Baan ! Bewerkt: 3 juni 2006 door .Tales.
NandroDavids Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Matiscus, je hebt je inmiddels al helemaal bewezen als Moderator en ik heb er alle vertrouwen in dat je ook in de LCS-Fora je werk goed zult doen. Gefeliciteerd! JGunthersS, ook gefeliciteerd! Voor jou is het Modereren ook niet helemaal nieuw, want je had dacht ik in een bepaald gedeelte al Moderatorrechten. Ook in jou heb ik alle vertrouwen. Welkom bij de blauwen!
DJ-TQM Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Beetje late reactie van mij, maar ik wil jullie toch nog even feliciteren met de nieuwe functies!
Velaro Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Misschien een beetje laat, maar toch. Matiscus, gefeliciteerd met je 'uitbreiding'. Ik weet zeker dat je het goed zal doen. JGuntherS, proficiat. Je zal het zeker goed doen. Allebei, nog veel succes Bewerkt: 5 juni 2006 door Velaro
TheGuardian Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ben telaat wel, maar wou jullie toch nog even feliciteren met jullie functie Veel succes
sarwish Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 ben ook een beetje te laat maar toch gefelisiteert
Recommended Posts