BeatboxGamer Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Heey allemaal. Ik ben bijna jarig en ik krijg dus een 360 voor me verjaardag. Mijn broer heeft er boven op ze eigen kamer al een staan. Nou is mijn vraag... Omdat de draadloze controllers op wi-fi werken storen deze elkaar dan niet? Want mijn broer kon eerst gewoon spelen terwijl hij op mijn kamer was op zijn x-box. We denken zelf dat ze niet met elkaar storen maar ik dacht ik vraag het maar is na. Bedankt alvast! BBG Reageren
SamShine Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 De stralen worden te zwak voor een Xbox om ze te vertalen. Ik weet niet hoeveel meter er tussen jullie kamers in zit maar als het meer dan 9 meter is hoef je je geen zorgen te maken. De draadloze 360 controllers hebben namelijk een bereik van 9 meter! Duidelijk? Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 De stralen worden te zwak voor een Xbox om ze te vertalen. Ik weet niet hoeveel meter er tussen jullie kamers in zit maar als het meer dan 9 meter is hoef je je geen zorgen te maken. De draadloze 360 controllers hebben namelijk een bereik van 9 meter!Duidelijk? In mijn post stond dat mijn broer in mijn kamer ging staan en nog steeds kon spelen. Dus het bereik is minder dan 9 meter lang. Dus korter dan 9 meter Reageren
SamShine Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 De stralen worden te zwak voor een Xbox om ze te vertalen. Ik weet niet hoeveel meter er tussen jullie kamers in zit maar als het meer dan 9 meter is hoef je je geen zorgen te maken. De draadloze 360 controllers hebben namelijk een bereik van 9 meter! Duidelijk? In mijn post stond dat mijn broer in mijn kamer ging staan en nog steeds kon spelen. Dus het bereik is minder dan 9 meter lang. Dus korter dan 9 meter Ik weet niet of je ook op je console moet richten... Anders zou dat een oplossing zijn (Jij met je rug naar je broer en je broer met z'n rug naar jou, je moet alleen je kamer verbouwen...) Anders is de enige oplossing die ik kan bedenken om gewoon met draad te gamen! Of er moeten controllers zijn die 'maar' vijf meter bereik hebben. Maar dat denk ik niet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.