Ruurd31 Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 1 vraagje waat heb je dat getest en hoe Dat hoef je niet te testen hoor. In een handling van San Andreas staan alle snelheden van alle voertuigen, welke snelheid ze maximaal kunnen halen. In dit geval gaat de Infernus en de Turismo het snelste. Je kunt het ook testen via een Online spel van San Andreas, MTA of SA MP. Je gaat dan in een auto naast elkaar zitten en kijken wie het snelste over dezelfde weg ergens is. Wie dan het eerste er is wint. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 iemand had een mod gedownload dat ik een mega lang weg ad en toen ging de cheeta harder en ik vind zelf ook dat de cheeta harder gaat. ja ik vind ook dat een volkswagen kever een ferrari testarossa er uit rijd... Volgens mij is de Buffalo de snelste wagen, hoor! WHAHAAHAHH dit vindt ik iemand uit zijn waarde halen hoor Reageren
Dinkydau Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Haha, en ik maar denken dat de turismo de snelste is en dan gaat de infernus even snel. Blijkbaar. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ik dacht altijd dat de Turismo de snelste auto is. Omdat die er sneller uitziet. Reageren
ikt Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 1 vraagje waat heb je dat getest en hoeik heb het zelf namelijk op de easter basin airport getest met een stopwach en daar ging de infernus op een hondertste seconde iets sloomer dat kan komen door de acseleratie als je sneller acselereert (of zo iets) dan kan je toch sneller zijn Je handen zijn niet secuur genoeg. En het ligt niet aan grip e.d. maar aan acceleratie, en de weg die jij neemt. Misschien moest je corrigeren omdat je anders de baan afging. Dus het ligt aan een heleboel factoren waar welke auto het snelste rijdt. Maar de Infernus is het snelst. De programmeurs van GTA SA hebben dat ingesteld Reageren
Ricardo(Killer) Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 nou ik denk dus idd dat de infernus harder is ik las het een keer ergens maar de cheetha rijdt lekkerder vindt iik Reageren
nick11123 Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 de Infurnes gaat harder dat wist ik eigelijk nog helemaal niet dat dat de snelste auto was ik dacht ook dat de cheeta het snelste was. maar dat komt denk ik omdat hij snel optrekt en daardoor lijkt het alsof hij sneller gaat en hij ziet er sneller uit Reageren
koenww Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 ik denk ook dat de infernus het hardst gaat Reageren
Baffie Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Wat heeft het nu voor zin om telkens weer te zeggen en te denken dat het niet de Infernus is, bij de snelheid van de auto's zijn er een heleboel met 230, dit zijn bijna alle sportwagens. Dan komen er toch twee die daar nog overheen gaan, dit zijn de Infernus (wat hij ook in GTA3 en VC was) en de nieuwe Turismo, het is ook het enige voordeel bijna van de auto, andere sportwagens hebben meer grip, zien er mooier uit, trekken sneller op e.d, maar als het op topsnelheid aankomt zijn de Infernus en de Turismo het snelst. Gooi er nu maar gewoon een op, want dit topic heeft geen enkele waarde meer, en er wordt toch nog over doorgepraat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.