Laurenz Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Ik heb een Antec Sonata II Behuizing gekocht met Pentium D 930 + 2048Mb ddr2 geheugen + Leadtek Nvidia 7600 GS pci-e videokaart en 200GB s-ata schijf. Ik heb alles netjes aangesloten maar elke keer als ik de power knop voor in de kast indruk dan hoor ik een tik en springt de pc gewoonweg niet aan! (ledje is wel groen op het moederbord, dus er is spanning) wat doe ik verkeerd!!??? ^edit: en een Asus Motherboard Asus S775 (PCI-e) DDR2 P5LD2 Deluxe Groetjes Laurens Bewerkt: 1 juni 2006 door Laurenz Reageren
Stan O. Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) je kan dit beter bij de verkoper info vragen over de pc Bewerkt: 1 juni 2006 door GTASUPAFreak Reageren
Juice Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Ik denk dat dit gewoon sprake is van een slechte of gewoonweg een computer die het niet doet. Ik denk dat je ook het beste naar de computerzaak kan gaan waar je hem hebt gekocht. Zoals hierboven al is gezegt. Die mensen weten meestal wel wat er aan de hand is. Veel succes nog. Bewerkt: 1 juni 2006 door Juice Reageren
ShortY- Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Heb je echt goed gekeken of alle bedrading goed is aangesloten? Heb je ook gekeken naar de compatibiliteiten van het moederbord ten opzichte van de aangesloten componenten? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Heeft die pckast een traditionele aan/uit knop, die je ook moet indrukken om de pc echt uit te zetten? Of eentje die je alleen indrukt als je de pc aan wilt zetten, en als je windows afsluit de pc uit zichzelf uitgaat.. In het laatste geval is het gewoon een probleem van de pckast. Dat komt regelmatig voor dat die knop niet goed werkt. Ook kan het zijn dat je de boel gewoon verkeerd hebt aangesloten, bepaalde stekkers passen namelijk ook op meerdere ingangen.. Advies dus, ga naar de winkel en laat hem nakijken. Naar die aan/uitknop, en laat de aansluitingen controleren... Reageren
Matiscus Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Als je constant een tik hoord dan is de oorzaak heel duidelijk. Je Hardeschijf is kapot. Hoor je toevallig geen piep geluiden als hij opstart. Aan de hand van die Piepen kan je op google vinden wat de oorzaak is. Dat is heel handig, maar tot zover men kennis gaat is het waarschijnlijk je hardeschijf die niet goed werkt. Reageren
Laurenz Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 dankje mensen, maar probleem is opgelost. mijn voeding blijkt niet compatible te zijn met mijn moederbord (past wel maar doet niets). hij doet het wel in mijn oude kast en dat niet alleen, een nieuwe voeding werkt perfect! Laturrr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.