Jump to content

pop-up probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo mensen :cya:

Ik heb dus een groot probleem met pop-ups. Ik heb al een popup blokker, maar die blokeerd deze gekek dingen niet...

Het zijn dus gewoon iedere keer nieuwe vensters, waar geen inhoud in zit... Alleen maar wit...

Een popup-blokker helpt dus niet! Zo kan ik niet mijn spelletjes als gta niet meer spelen :-(

Weet iemand wat het is? En weet iemand hoe ik het weer kan verwijderen? Ik denk dat het een virus is ofzo, maar ik kan hem niet wegbrengen want ik moet voor school heel veel gebruiken...

Edit: Mijn norton ziet het probleem niet, en als ik een programma download (gewoon wat proberen) kunnen ze niets verwijderen want dan moet je registreren (= betalen!!!) Weet iemand wat ik moet doen?

Groetjes, Dutchy3010

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Welk browser gebruik je?

Als je Mozilla nog niet gebruikt kun je die gaan gebruiken, daar zit een standaard pop-up blocker in. Ik heb daarmee nog nooit 1 irritant vensterje gezien. :)

http://www.mozilla.com/firefox/

Downloadbare pop up blockers zou ik trouwens niet aanbeginnen, dit is voornamelijk veel spyware zooi, ik zou gewoon Mozilla gaan gebruiken. :engel:

Maar ze worden niet gezien als popups! Dat is het grote probleem :( Ze komen ook als ik internet niet eens aan heb staan!

Geplaatst:

Als je pop-ups krijgt terwijl je browser niet aanstaat dan zijn het dus pop-ups vanh binnenuit oftewel ergens zit een irritant programmatje verstopt, ik zou nog even voor de zekerheid EXPLORER.exe uit te zetten via CTRL+ALT+DEL.

Geplaatst:

Maar explorer.exe is toch de computer? Ik dacht dat wanneer je die uitdeed, de pc opnieuw zou opstarten...

Bijgevoegd een plaatje van zo'n popup... Als ik even weg ben staan er gelijk al 10 zulke vensters ofzo...

Geplaatst:

Ik geloof dat wanneer je EXPLORER.exe uitzet dat alleen Internet Explorer uitgaat, dat is wel zo bij firefox.exe namelijk. Voorderest heb je gewoon veel te veel troep op je PC staan, de helft kan je rechtsonderaan uitschakelen, en die extra werkbalk is ook nbergens goed voor.

Je probleem wordt gewoon veroorzaakt door alle trope die op je PC staat, als je het eens zou opruimen zou je misschien perongeluk het probleem kunnen verhelpen, want met zoveel rotzooi zou het alles kunnen zijn. :engel:

Geplaatst:

Doe eens een virusscan en een spywarescan.

Ik beveel Hitman Pro 2 aan als spywarescanner.

En die kan je >>Hier<< downloaden.

Ik wens je veel succes ermee :)

Geplaatst:

Trouwens, het is geen zooi ook die je binnehaalt zeg.

Dit gebeurde er met jou 'witte scherm'.

Geplaatst:

Je heb adware op je pc zogenaamde advertentie software. Download hitman zoals er al gezegt werd.

Doe eens een virusscan en een spywarescan.

Ik beveel Hitman Pro 2 aan als spywarescanner.

En die kan je >>Hier<< downloaden.

Ik wens je veel succes ermee :)

Hitman Pro raadt ik af.. Check ===>deze<=== site waarom (blijft natuurlijk een persoonlijke keuze). Als je een legitieme versie van Windows XP hebt kan je gratis Windows Defender Beta 2 downloaden. Deze blijkt op dit moment het meest effectief spyware te bestrijden. Ik gebruik het ook, en ik moet zeggen, ik ben er zeer tevreden over..

Ik denk echt dat jouw probleem met spyware te maken heeft, tenminste, het ziet er typisch spyware-achtig uit.. Dus scan even met Defender, wellicht lost dat programma jouw probleem op..

Bewerkt: door RonaldVC

Ok, bedankt allemaal voor de tips :) (zal blij zijn als het eindelijk weg is, want ook als ik in word werk is het irritant, want dan ben ik al heel ver voor ik op het scherm kijk en dan zit ik nog maar bij de eerste regel...)

Edit: Het is gelukt! Heel erg bedankt allemaal!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...