Eclipse Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 Xtreme Stunt Challenge 2 is nu te downloadin in de download database klik hier om hem te downloaden. veel plezier Vertel hier ook wat je er van vind en wat nog verbeterd kan worden Reageren
gtaloser Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 De mod is echt een stuk verbeterd hij is echt te bot!! heb je die looping zelf gemaakt? gtaloser Reageren
Jarno Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 Mooie mod Eclipse! Ik ben benieuwd wat je met oer city gaat doen bij SwIFMoDs Reageren
Killastyle Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Hippe mod... Ik verveelde me gister dus had ik t 1ste deel geinstalleerd. Maar deze is wel beter Misschien kan je de tips gebruiken die ik al eerder gezegd had. Reageren
Eclipse Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 De mod is echt een stuk verbeterd hij is echt te bot!!heb je die looping zelf gemaakt? gtaloser nee die heb ik niet zelf gemaakt...ik heb hem laten maken bij een goede vriend. Mooie mod Eclipse!Ik ben benieuwd wat je met oer city gaat doen bij SwIFMoDs laat je maar verrassen Reageren
Pete-R Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Moet ej nou eerst deel 1 downloaden en dan deel 2 of alleen deel 2¿? Reageren
Eclipse Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 alles wat in deel 1 zit, zit ook in deel 2 dus gewoon deel 2 downloaden Reageren
Killastyle Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Hmnz, als ik em boven wil installeren zegt ie dit: Reageren
RTS Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Netjes gedaan man! Ziet er mooi uit Reageren
Eclipse Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Hmnz, als ik em boven wil installeren zegt ie dit: huh raar :huh: dit heb ik nog nooit gehad ik zie volgens mij dat je het programma nog niet geunziped hebt doe dat ook ff Reageren
Killastyle Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 (bewerkt) Ik heb het ook geunzipt, en toen gaf ie dezelfde foutmelding :S Maar ik heb 2x gta geinstalleerd, daar licht het niet aan?? Ik heb wel bij version 1 goed gedaan. Edit: dan vind ie em niet, dan moet ik de goede directory geven :/ Bewerkt: 17 oktober 2004 door Killastyle Reageren
Eclipse Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 heb je wel de zip file: installdata aangegeven??? want die moet je hebben Reageren
Jarno Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 Mooie mod Eclipse!Ik ben benieuwd wat je met oer city gaat doen bij SwIFMoDs laat je maar verrassen Zal ik doen :lol: Reageren
Killastyle Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 (bewerkt) heb je wel de zip file: installdata aangegeven???want die moet je hebben Daar zal et aan liggen, egge proberen ''The DFF style for the vehicle you're installing could not be found. Please make sure it is named correctly, according to a vehicle in Vice City. (Example: ''banshee.dff'') Hmnz, weet et ben noob Bewerkt: 17 oktober 2004 door Killastyle Reageren
Eclipse Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2004 oke, is het nu gelukt? wat vind je ervan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.