Jump to content

Xtreme Stunt Challenge 2!!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij kwam nu verder ja, maar nu had ik deze foutmelding:

''The DFF style for the vehicle you're installing could not be found. Please make sure it is named correctly, according to a vehicle in Vice City. (Example: ''banshee.dff'')

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Eclipse

14

• Killastyle

9

• Jarno

2

• Ben

2

Geplaatst: (bewerkt)

ik ken met vclimitajuster de buildings en dummy niet veranderen hij zegt dan cannot open file c:bla bla bla toegang geweigerd

Bewerkt: door killerbee
Geplaatst:

killerbee, ik gok dat je het "alleen lezen" vlaggetje nog aan hebt staan van de gtavc.exe.

Deze even weghalen en nog eens proberen

Geplaatst:
Hij kwam nu verder ja, maar nu had ik deze foutmelding:

''The DFF style for the vehicle you're installing could not be found. Please make sure it is named correctly, according to a vehicle in Vice City. (Example: ''banshee.dff'')

volgens mij heb jij in het begin van de installatie gezegd dat je een auto wil gaan installeren maar dat is hemeaal niet zo...Je moet zeggen dat je een mod wil gaan installeren voor VC met een scriptfile

Hmnz, ik doe: ''install a mod'', maar ik probeer et nog eens opnieuw :puh:

Hmnz, waarschijnlijk moest ik gewoon me pc rebooten ofzo, want nu doet ie et wel.. eindelijk ;)

Bewerkt: door Killastyle
Geplaatst:

Ik had em beneden al geinstalleerd.

Maar ik vind em hip =).

Het is ook leuk als deze online kon, want dan kon je doen met de meeste stunt points enz.

Goede mod, en veel aan gewerkt denk :)

bij mij doet ie het nu ook is wel vet de cheetah gaat nu veel sneller dan normaal

goed gedaan eclipse maak maar snel wat meer mods :kickass:

kan je trouwens meer van die soorten mods tegelijk gebruiken? asl ze allemaal ergens anders zijn

Bewerkt: door killerbee
Geplaatst:

het ligt eraan welke bestanden de mod moet gebruiken...mijn mod ooverschrijfd ook bijv. MAIN.scm..deze file bestuurd VC voor een groot gedeelte...als een andere mod ook de MAIN.scm moet gebruiken dan zullen alleen de objecten er nog maar staan en voor de rest zal alles aangepast worden aan die andere mod (op een paar dingen na dan).

Ik best is gewoon om maar 1 mod in VC te hebben om crashes te voorkomen :hehe:

Geplaatst:

Nadat ik hem geinstaleerd heb en de dummy en gebouwen gelijk gezet krijf ik bij 3/4 van het laden van een nieuw game een unhandled exception. Dit had ik ook bij heet 1ste deel :(

had je andere mods erin???

heb je al een foutmelding gehad bij het installeren? :huh:

Nee dit is de enige mod erin.

Ik heb deze foutmelding alleen een keer gehad met XST1, ik krijg het er niet uit met GMI, en heb toen heel grand theft auto verwijderd, unistal en opnieuw geinstaleerd.

Ps, ik heb 'alleen lezen' overal uitgezet.

Bewerkt: door Tegh
Geplaatst:

vreemd...ik zou niet weten wat je fout gedaan hebt :(

ik stuur je een pm met mijn msn...dat help ik je morgen wel met hulp op afstand ofzow ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...