Pete-R Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Kun je nog wel gewoon mta doen als je die mod installeer nee toch? Reageren
Eclipse Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 nee dan kan niet..anders zou het niet eerlijk zijn tegenover de mensen die GEEN mods erin hebben Reageren
Ben Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 (bewerkt) mijne doet het ook niet en halverwege het laden van het spel geeft ie een foutmelding... zou je bij mij ook hulp op afstand kunnen doen en ff toevoegen op msn? *******@*******.** e-mail adressen via een PB Bewerkt: 30 oktober 2004 door Eclipse Reageren
Eclipse Geplaatst: 30 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 het enige wat ik kan zeggen is: LEES DE README GOED DOOR EN VERGEET DUS DE VC LIMIT ADJUSTER NIET!!! suc6 Reageren
Ben Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 (bewerkt) het enige wat ik kan zeggen is:LEES DE README GOED DOOR EN VERGEET DUS DE VC LIMIT ADJUSTER NIET!!! suc6 ik had allebei goed gedaan maar toch helpt het niet:S ps.: waarom wordt er niet gereageerd? Bewerkt: 3 november 2004 door Ben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.