RobertSA Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Hallo, Ik zoek een liedje, dat meteen bij het begin van Shrek word gedraaid. Het gaat zo(volgens mij): Hey now, You're a rockstar!! maar ik weet niet hoe hij heet en ik vind hem wel leuk! Dus als je het weet, zeg dan alsjebelieft hoe het liedje heet, dan download ik het! BVD. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Geen antwoord op je vraag, maar is het geen idee om een centraal topic voor dit soort vragen te maken? Want de laatste tijd zijn er al behoorlijk wat van zulk soort topics geopend. Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Geen antwoord op je vraag, maar is het geen idee om een centraal topic voor dit soort vragen te maken? Want de laatste tijd zijn er al behoorlijk wat van zulk soort topics geopend. Heb je gelijk in misschien kunnen we deze daarvoor gebruiken? of een andere maakt mij het uit....Maar weet iemand het >>wel<<? Reageren
HerrieM Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Hallo,Ik zoek een liedje, dat meteen bij het begin van Shrek word gedraaid. Het gaat zo(volgens mij): Hey now, You're a rockstar!! maar ik weet niet hoe hij heet en ik vind hem wel leuk! Dus als je het weet, zeg dan alsjebelieft hoe het liedje heet, dan download ik het! BVD. Volgens mij is het Smash Mouth met All Star Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Yep dat is ie Harstikke bedankt HerrieM.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.