nuke_obelisk Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) een lijstje met handigheden 1: met een druk op de knop die kapotte vliegtuigen van verdant meadows afhalen! 2: mod checker: een klein deel van sa dat je binne een paar sec opstart waarin je kunt kijken of je mod niet zal vastlopen! anders moet de hele tijd gta sa weer opstarten! 3: een trainer ingame: in de game zeld typ je bv: het woord car intypt en dan het serienummer van de car, om hem te spawne het gaat snel en je hoet niet steeds the alt tabbe, zoals bij die andere carspawn trainers! 4: unlimited garage: een garage ergens waar zelfs een at-400 inpast en er een unlimited aantal van auto's inkan, dat kan bij de hangar van verdant maar na 4 autos verdwijnen de eerste autos die je er in zet, en er past geen at-400 in! 5: b-52, f-18 raptor, b-2 bomber, en aircraft carrier (en misschien mijn verdant meadows militairy airfield) in een mod voor een luchtbasis, mod nr1 in lijst komt er ook bij en alle vliegtuigen spawnen op de plaats van de kapotte vliegtuigen, deze mod is aan te zetten met 1 druk op de knop en ook weer zo uit te zetten! Bewerkt: 3 juni 2006 door nuke_obelisk Reageren
Jarno Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 nuke_obelisk, bijna alle ideeën van je zijn hardcoded, dus onmogelijk. Die kapotte vliegtuigen op Verdant Meadows kan je verwijderen in IPL bestand en dus niet via mijn hack. Mijn hackt kan SCM opcodes executen/uitvoeren etc. Geen IPL's veranderen. Reageren
Jarno Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 - Bump - Let niet op dat het bericht Engels is. Ik vergeet steeds dat DirectHack Nederlands-talig wordt . Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Heey, Ziet er grappig uit, kun je onder het rijden gewoon veranderen van Paintjobs Het is leuk dat ie Nederlands wordt Reageren
Bling Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Erg leuk idee Jarno, ik ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat Reageren
Jarno Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Menu's willen goed werken en dat is goed nieuws. Op die screen toen zaten er nog fouten, maar die zijn nu gefixt. Reageren
Dynamic Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) - Bump -*Plaatje* Let niet op dat het bericht Engels is. Ik vergeet steeds dat DirectHack Nederlands-talig wordt . Dat instellingen en Paintjobs zitten op elkaar. Is dat al gefixt? En dat is wel handig. Vooral als je dat tune ding niet kan vinden Dynamic Edit: Oeps! Las niet goed Bewerkt: 5 juni 2006 door Dynamic Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Mooi dat de menu's goed werken Jarno . Ik vind het een mooie screen, en ik heb er ook een vraagje over . Als je je paintjob veranderd via jouw menu, gaat de politie dan ook weg net zoals wanneer je hem normaal sprayed? Naar mijn idee ziet het er al mooi uit, maar ik heb toch zo'n idee dat het een beetje op de n00bmode van Wauzie & Eclipse gaat lijken... [edit] @Dynamic, daarboven postte Jarno dat de menu's nu helemaal goed zijn. Dan lijkt het mij dat hij zo'n grote bug als die er niet in laat zitten . [/edit] Reageren
Jarno Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Als je je paintjob veranderd via jouw menu, gaat de politie dan ook weg net zoals wanneer je hem normaal sprayed? Nee. Maar met hotkeys kan je je wanted level 1 level omhoog en omlaag doen, etc. etc. Naar mijn idee ziet het er al mooi uit, maar ik heb toch zo'n idee dat het een beetje op de n00bmode van Wauzie & Eclipse gaat lijken... Het grote verschil is dat DirectHack met elke SCM werkt. En als je DirectHack gebruikt dat je niet opnieuw moet beginnnen i.v.m. savegames. En als gauw als je ingame menu's gebruikt dat het op n00bmode lijkt. Valt moeilijk iets tegen te doen. [edit]@Dynamic, daarboven postte Jarno dat de menu's nu helemaal goed zijn. Dan lijkt het mij dat hij zo'n grote bug als die er niet in laat zitten . [/edit] Inderdaad. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 mss. een idee om in het spel zelf dat je dan zelf kan kiezen hoe snel je aoto gaat ! zooiets als de handeling Reageren
Donwell Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Misschien is dit ook nog wel een leuk idee: dat als je bijv. dat politiepak van Barbara zo de legerbasis inkan zonder 5 sterren achter je aan te krijgen, en dat je dan toegang krijgt tot area 69 ofzo! In elk geval veel suc6! Reageren
arivdtjuh Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ik denk wel dat deze mod helemaal goud word Waarneer heb je hem ongeveer klaar? Btw er bestaat wel zo een soort ding, gtasa console, maar dan moet je steeds alt-tabbe.. Arivdtjuh (dis overigens niet me eerste post, maar me vorige acc deed het niet meer...) Reageren
vadje Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Miss een leuk idee dat er 4 politie autos (ofsoiets) om je heen rijden als je aan het rijden bent dus soort bewaking!! Weet niet of het wel mogelijk is... ben geen moddelaar Bewerkt: 5 juni 2006 door vadje Reageren
Donwell Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Spullen in de kofferbak leggen! Reageren
Dynamic Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Spullen in de kofferbak leggen! Dit is volgens mij niet mogelijk hoor! omdat er geen animatie van is! Idee Misschien je huis zelf inrichten? net zoals bij inbreken dat je al je meubels kan enz. want er is al een animatie voor voor optillen en neerzetten banken enzovoort dat je het ergens anders weer neer zet en als je het saved er blijft! en bij een New game het gewoon op de juiste plek staat of is dit niet mogelijk? Dynamic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.