Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij de missie 'Reneuting the families' ofzo ga je later het dak van het motel op. Dan zie je CJ achter zo'n ventilatie ding ofzo, gedekt om vervolgens draaiend achter weg te komen. Kun je dat er misschien ook inzetten?

• Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jarno

33

• EXIT

6

• Dynamic

6

• Donwell

5

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

kun je mischien ook dat als je in een vliegtuig zit en word neergeschoten dat je neerstort zoals de politie bv.helikopter en hydra en je niet ontploft in de lucht

is dat mogelijk :bonk:

Geplaatst:

Allemaal leuke ideeën waarvan veel onmogelijk zijn om nu te maken. Maar zijn er ook ideeën wat je bijv. met de auto waarin je zit kan doen (Wat reeël is, dus niet dingen in kofferbak leggen). Ik kom trouwens al aardig op dreef met DirectHack.

Geplaatst:

Over dat in de taxi stappen enzo, er is ook een mod waarmee je in een willekeurige auto kan stappen, kun je daar iets mee dat dat ook zo kan? Ik kan die bestanden even toesturen waar het instaat.

Geplaatst:

op het idee van je paintjobs te verwisselen kun je meschien maken dat je alle autos kunt modden waar je maar bent

Geplaatst:

Er valt natuurlijk nog zoveel te doen aan auto opties maar de basis daarvoor is al af ;). De rest komt in volgende versie of op het laatst.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Het ziet er leuk uit Jarno.

Ik wil een bug melden, maar ik weet niet of hij wel te fixen is:

Als je game load en dan in het spel op esc druk en daarna op start new game en dan een nieuw game laad, werkt de hack niet meer.Zoals eerder gezegd, ik weet niet of het wel te fixen is. :bonk:

In ieder geval, KUTGW. :bier:

Geplaatst:

Mooi gemaakt! Jammer dat sommige dingen het nog niet doen... Maar kun je niet zoiets maken zoals de VC Ultimate Trainer, dat je een schermpje krijgt? Anders zie je telkens als je het opstart en laad van Jarno en andere namen.

Geplaatst:
Mooi gemaakt! Jammer dat sommige dingen het nog niet doen... Maar kun je niet zoiets maken zoals de VC Ultimate Trainer, dat je een schermpje krijgt? Anders zie je telkens als je het opstart en laad van Jarno en andere namen.

Dat is maar een berichtje van 5 seconden? En nee geen VC Ultimate Trainer want dit is een scripthook en geen applicatie met form etc.

@ Nicsan: Gaat beetje moeilijk... gewoon proberen ;).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...