Jump to content

[WIP|BETA] DirectHack


Jarno

Recommended Posts

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    33

  • EXIT

    6

  • Dynamic

    6

  • Donwell

    5

Top Posters In This Topic

Vette tool Jarno!!!!

Ineens herinner ik me het idee van de noobmode weer die ik samen met eclipse gemaakt heb. Wij wouden ontzettend graag dat deze bugloos draaide, maar het leverde veel crashes op omdat een aantal variable en / of stukjes code de main.scm een beetje verziekte. Misschien kun jij onze noobmode in zo'n exe'tje zetten, dan kan deze op elke gta sa gedraaid worden. :). Wijzelf hadden dit al bedacht maar we hadden toendertijd (en nu nog niet) de skills en ervaring er niet voor. Dus het zou vet lijp zijn als je de noobmode zou willen inbouwen in zo'n exe'tje.

Dit is de SCM van een clean SA met daarin de noobmode, ik hoop dat je hem wilt gebruiken en dat hij te gebruiken is (bijlage).

In mijn bijlage zit een txt file met daarin de SCM van de noobmode (nog met onze eigen variable/label namen), ik hoop dat deze versie onze laatste is...anders zal de gecompilede versie gebruikt moeten worden maar die is onoverzichtelijker door de rare labelnamen/variablen.

Ik hoop dat je iets doet met mijn idee Jarno, alvast bedankt :puh::).

noobmodemain.txt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal zeker veel functies van Noobmode hierin zetten. Maar het is niet bepaald pats boem en je hebt Noobmode als EXE. Maar begrijp je vast ook wel. Maar ik zal er zeker wat mee doen. Ik had al in de gecompilede versie van noobmode 2.0 gekeken hoe jullie PANELs werkend hadden gekregen. Maar ik zal DirectHack niet Noobmode ofzo noemen. Maar zal wel zoals ik al zei veel functies overzetten en jullie in credits natuurlijk zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
hoe staat her er eigenlijk mee?

ben je er eigelijk wel mee bezig

Om eerlijk te zijn wel. Niet actief maar als ik niks te doen heb. Dan werk ik er wel aan. Er staat trouwens een nieuwe versie op jullie te wachten ;) . En die is al klaar voor gebruik ;). Je ziet 'het' wel.

Link to comment
Delen op andere websites

- Bumpje -

Ik wil op een aantal plekken een jump maken en als je daar oprijd dat je dan geboost wordt (En in de lucht vliegt met je auto). Goed idee? Verdere SCM ideeën (Ook al is het niet als trainer zijnde) mag je ook melden ;).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...