Dj-GTA Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 je hebt tog eens een stinger mod gemaakt? die zou er ook wel bij passen heel er gaaf ook btw goed werk man ik ga hem nu ff testen Reageren
Velaro Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 je hebt tog eens een stinger mod gemaakt? die zou er ook wel bij passen heel er gaaf ook btw goed werk man ik ga hem nu ff testen PatrickW had een Stinger Drop Mod gedaan zodat je spijkerstrips kon laten vallen zoals de politie, ik dacht niet dat dit Jarno was. Hij kan het er wel inzetten, maar dan moet hij toestemming vragen. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 je hebt tog eens een stinger mod gemaakt? die zou er ook wel bij passen heel er gaaf ook btw goed werk man ik ga hem nu ff testen PatrickW had een Stinger Drop Mod gedaan zodat je spijkerstrips kon laten vallen zoals de politie, ik dacht niet dat dit Jarno was. Hij kan het er wel inzetten, maar dan moet hij toestemming vragen. bedankt voor de verbetering en ik heb hem getest en ziet er goed uit goed werk jarno Reageren
Jarno Geplaatst: 22 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 DirectHack BETA 0.2 is er. Download. Reageren
mickey Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 Nice Jarno. FF een paar bugs melden: 1- Als je de deuren opslot functie doet bij een auto zonder deuren, kan je niet meer uitstappen. 2- De bullettime zit (perongeluk?) erin, maar die is niet aangegeven in de readme. ( hoewel hij wel enorm vet is ) 3- Als je de nooit kapot functie gebruikt, en daarna repareer voertuig doet, werkt de nooit functie niet/ niet goed. Dat was het zo'n beetje, ik post wel als ik er meer vind. Greets, Mickey Reageren
Jarno Geplaatst: 23 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 1- Als je de deuren opslot functie doet bij een auto zonder deuren, kan je niet meer uitstappen. Ik begrijp niet wat je bedoelt. Bij een auto zonder deuren? 2- De bullettime zit (perongeluk?) erin, maar die is niet aangegeven in de readme. ( hoewel hij wel enorm vet is ) Ik ben het inderdaad vergeten toetevoegen aan readme. 3- Als je de nooit kapot functie gebruikt, en daarna repareer voertuig doet, werkt de nooit functie niet/ niet goed. Ik zal ernaar kijken. 0.2 was overigens snel gereleased vooral door 'het'. In 0.3 zal ik meer functies toevoegen en de bugs repareren want dit is eigenlijk een waardelose release. Reageren
boyan123 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Direct hack heb ik geinstalled maar hij doet het niet! HELPPPPPPPPPPPPPP Reageren
Jarno Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Wat doet het niet? Reageren
EXIT Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 mss is het een idee om bv waar je op de map dat rode aanweizer zet dat je daar naar toe kunt teleporteren mss Reageren
boyan123 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik heb hem geinstalled maar home en alle toetsen daar reageert ie niet op! Reageren
Jarno Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Ik heb hem geinstalled maar home en alle toetsen daar reageert ie niet op! Start je GTA: SA wel met de nieuwe exe i.p.v. de normale? Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 bij versie 2 doet niet alles het heel weinig doet het alleen tele doet het en auto dingen. Reageren
boyan123 Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 alles is nu ok ineens dee die het wanneer komt 3.0 uit van direct hack?? Reageren
Jarno Geplaatst: 19 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2006 0.3 bedoel je? Voorlopig niet. Doe ook andere dingen. En het is heel moeilijk om zo iets te maken. Het zit gecompliceerd in elkaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.