Carl_Johnson2 Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Die nooit kapot functie gaat vanzelf ineens weg soms wel irri. Reageren
laenle Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 ik heb een vraag: voor wat dient dan die spawner bij voertuigen en die spawner in je menu ??? Reageren
Jarno Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 ik heb een vraag: voor wat dient dan die spawner bij voertuigen en die spawner in je menu ??? Voor later . Reageren
mertin Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 is hij nu geen BETA meer?? Reageren
PBroot Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Leuk gedaan! Ik heb de nieuwe versie nog niet gespeeld maar wel al geïnstalleerd, als het er nog eens van komt om SA te spelen probeer ik het zeker eens uit! Wat ik nog leuk zou vinden is dat je 'stravere lichten' op je auto hebt waarmee je beter kan zien in zware mist ofzo... Ook nog, als je je auto op slot doet, zou je er zelf wel nog moeten uit kunnen, ik gebruik het nooit omdat het veel te gevaarlijk is Nog veel succes Reageren
casanova Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Ik heb een probleeem. namelijk dat als ik in een voertuig zit dat ik niet meer een optie kan aanklikken met de knop 'Q' omdat hij namelijk een drive-by gaat doen. zijn er nog meer opties om een menu aan te klikken of moet ik gewoon mijn besturing veranderen van gta? Reageren
Jarno Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Waarvoor heb je de Q knop nodig in DirectHack? Reageren
casanova Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Neej sorry het probleem is al opgelost je kunt owk gewoon op een andere knop drukken... Reageren
ceees Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 ik heb wel idee ik weet niet of het kan maar mischien kan je een wapen maken waar vuurwerk uit komt Reageren
yvea0 Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Ik kan SA niet meer uninstallen nadat ik deze mod erin deed Heeft iemand anders dit ook? Reageren
Jarno Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Dat klopt niet. Deze mod heeft alleen een exe dus kan zeker niet zorgen dat je SA niet kan uninstallen. Reageren
yvea0 Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 (bewerkt) Dat klopt niet. Deze mod heeft alleen een exe dus kan zeker niet zorgen dat je SA niet kan uninstallen. Ik weet niet zeker of het normaal is, maar bij dat menu in het configuratie scherm heeft SA het logo van direct hack gekregen.. PS: de download link doet het niet bijj mij Bewerkt: 26 januari 2007 door yvea0 Reageren
Jarno Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Dan heb je hem vervangen met gta_sa.exe . Reageren
yvea0 Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Dat heb ik NET nog nagekeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.