Trax Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 leekt me niet erg realtistisch politie met nos <_< denk dat het gewoon aan de kwaliteit van de screenshot ligt want volgens mij is het rook.Maar even terug op die dieren. Ik ben er nog niet helemaal zeker van hoor of deze er wel inzitten waarom hebben we hier dan nog geen screenshots van gezien? Vind dit persoonlijk eigenlijk wel vreemd en denk dus eigenlijk dat dit weer verzonnen is. Koeien en varkens zijn iig bevestigd B) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 ik zeg er maar niks over..... ik vind het een beetje onpassend bij de GTA, maar er moet ook eens verandering in komen en dat begrijp ik, er zijn nog talloze nieuwe dingen te bewonderen Reageren
Trax Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 ik vind het een beetje onpassend bij de GTA Waarom dat dan? :huh: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 nou in de voorgaande delen was het meer met de missies en de wagens, daar ging het om Grand Theft auto, en niet om het houden van schapen op je boerdery en leuke huidieren, oke voor jullie is het misschien leuk maar voor mij had het niet gehoeven Reageren
gta player Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 ik weet niet of jullie er wat aan hebben maar ik heb nieuwe magazine scans gezien(geen nieuwe screenshots): http://www.geocities.com/su_productionz/side1.JPG http://www.geocities.com/su_productionz/side2.JPG http://www.geocities.com/su_productionz/side3.JPG http://www.geocities.com/su_productionz/side4.JPG Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 volgens mij is de bedoeling van de makers van gta sa om sa zo realistischmogelijk te maken dus als er huisdieren in gta sa voorkomen kan het mij niet verbazen en het lijkt me wel leuk. Reageren
Q Dude Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 volgens mij is de bedoeling van de makers van gta sa om sa zo realistischmogelijk te maken dus als er huisdieren in gta sa voorkomen kan het mij niet verbazen en het lijkt me wel leuk. het is de sims niet :lol: Reageren
TranceJunkie Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 Er is wel een screen van geweest. Iemand had een still gemaakt van een stukje uit de trailer, waar heel sneaky op de achtergrond een hondje te zien was(op t strand), alleen R* wilde dit natuurlijk zo lang mogelijk geheim houden en zei dat het een persoon was die zich opdrukte op zijn/haar ellebogen.... Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 (bewerkt) volgens mij is de bedoeling van de makers van gta sa om sa zo realistischmogelijk te maken dus als er huisdieren in gta sa voorkomen kan het mij niet verbazen en het lijkt me wel leuk. het is de sims niet :lol: het is alles behalve de sims maar de makers van gta sa willen denk het spel zo realistisch mogelijk maken dat zie je wel aan de screens en de info. Bewerkt: 19 oktober 2004 door tupac Reageren
Trax Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Er is wel een screen van geweest. Iemand had een still gemaakt van een stukje uit de trailer, waar heel sneaky op de achtergrond een hondje te zien was(op t strand), alleen R* wilde dit natuurlijk zo lang mogelijk geheim houden en zei dat het een persoon was die zich opdrukte op zijn/haar ellebogen.... Was het ook ... Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Er is wel een screen van geweest. Iemand had een still gemaakt van een stukje uit de trailer, waar heel sneaky op de achtergrond een hondje te zien was(op t strand), alleen R* wilde dit natuurlijk zo lang mogelijk geheim houden en zei dat het een persoon was die zich opdrukte op zijn/haar ellebogen.... ik zie het me al voor me iemand die zich opdrukt op zijn ellebogen, ja hooor :lol: goeie smoes :lol: Reageren
Dio Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Er is wel een screen van geweest. Iemand had een still gemaakt van een stukje uit de trailer, waar heel sneaky op de achtergrond een hondje te zien was(op t strand), alleen R* wilde dit natuurlijk zo lang mogelijk geheim houden en zei dat het een persoon was die zich opdrukte op zijn/haar ellebogen.... ik zie het me al voor me iemand die zich opdrukt op zijn ellebogen, ja hooor :lol: goeie smoes :lol: ik dacht ook echt dat het een hond was op de screen.. ik kan mer er iig geen ellebogen van een man/vrouw in voorstellen.. Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Volgens mij hebben jullie gelijk maar lijkt mij wel lachen hoor als je bijvoorbeelt zo'n hond dood kan schieten en dat je dan de dierenambulance achter je aan krijg of greenp*ace en dat dan die dierenambulance ook nog probeert die te reanimeren net zoals ze in vice city dedenbij mensen! Reageren
Majus Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Straks komt der nog ee, uitbreidings pakket 'gta beestenboel' Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Straks komt der nog ee, uitbreidings pakket 'gta beestenboel' wuahahhahaa mensen hierzo hebben een grote fantasie lijkt me een tikje overdreven gr**npeace of een dierenambulance grappig verzonnen :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.