Jump to content

nieuwe screens + info


Spike

Recommended Posts

leekt me niet erg realtistisch politie met nos <_< denk dat het gewoon aan de kwaliteit van de screenshot ligt want volgens mij is het rook.

Maar even terug op die dieren. Ik ben er nog niet helemaal zeker van hoor of deze er wel inzitten waarom hebben we hier dan nog geen screenshots van gezien? Vind dit persoonlijk eigenlijk wel vreemd en denk dus eigenlijk dat dit weer verzonnen is.

Koeien en varkens zijn iig bevestigd B)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Spike

    5

  • Trax

    4

  • gta player

    4

  • Tupac A. Shakur

    4

nou in de voorgaande delen was het meer met de missies en de wagens, daar ging het om Grand Theft auto, en niet om het houden van schapen op je boerdery en leuke huidieren, oke voor jullie is het misschien leuk maar voor mij had het niet gehoeven

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel een screen van geweest. Iemand had een still gemaakt van een stukje uit de trailer, waar heel sneaky op de achtergrond een hondje te zien was(op t strand), alleen R* wilde dit natuurlijk zo lang mogelijk geheim houden en zei dat het een persoon was die zich opdrukte op zijn/haar ellebogen....

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is de bedoeling van de makers van gta sa om sa zo realistischmogelijk te maken dus als er huisdieren in gta sa voorkomen kan het mij niet verbazen en het lijkt me wel leuk.

het is de sims niet :lol:

het is alles behalve de sims maar de makers van gta sa willen denk het spel zo realistisch mogelijk maken dat zie je wel aan de screens en de info.

Bewerkt: door tupac
Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel een screen van geweest. Iemand had een still gemaakt van een stukje uit de trailer, waar heel sneaky op de achtergrond een hondje te zien was(op t strand), alleen R* wilde dit natuurlijk zo lang mogelijk geheim houden en zei dat het een persoon was die zich opdrukte op zijn/haar ellebogen....

Was het ook ...

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel een screen van geweest. Iemand had een still gemaakt van een stukje uit de trailer, waar heel sneaky op de achtergrond een hondje te zien was(op t strand), alleen R* wilde dit natuurlijk zo lang mogelijk geheim houden en zei dat het een persoon was die zich opdrukte op zijn/haar ellebogen....

ik zie het me al voor me iemand die zich opdrukt op zijn ellebogen, ja hooor :D :lol: goeie smoes :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel een screen van geweest. Iemand had een still gemaakt van een stukje uit de trailer, waar heel sneaky op de achtergrond een hondje te zien was(op t strand), alleen R* wilde dit natuurlijk zo lang mogelijk geheim houden en zei dat het een persoon was die zich opdrukte op zijn/haar ellebogen....

ik zie het me al voor me iemand die zich opdrukt op zijn ellebogen, ja hooor :D :lol: goeie smoes :lol:

ik dacht ook echt dat het een hond was op de screen..

ik kan mer er iig geen ellebogen van een man/vrouw in voorstellen..

Link to comment
Delen op andere websites

:D Volgens mij hebben jullie gelijk maar lijkt mij wel lachen hoor als je bijvoorbeelt zo'n hond dood kan schieten en dat je dan de dierenambulance achter je aan krijg of greenp*ace :puh: en dat dan die dierenambulance ook nog probeert die te reanimeren net zoals ze in vice city dedenbij mensen!
Link to comment
Delen op andere websites

Straks komt der nog ee, uitbreidings pakket 'gta beestenboel' :puh:

wuahahhahaa :D mensen hierzo hebben een grote fantasie :puh:

lijkt me een tikje overdreven gr**npeace of een dierenambulance

grappig verzonnen :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...