Pitbull Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2006 Benfica of Hamburger SV?? Ikzelf ga mijn mening geven na enkele antwoorden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2006 Hamburg, vooral door de Nederlandse inbreng, ken ze daardoor ook beter , Benfica heb ik gewoon niks mee. Dus ik heb op Hamburger SV gestemd;) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2006 Hamburg, vooral door de Nederlandse inbreng, ken ze daardoor ook beter , Benfica heb ik gewoon niks mee. Dus ik heb op Hamburger SV gestemd;) Ik heb ook op Hamburg gestemd, om dezelfde rede als hierboven: Veel Nederlanders in dat team Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JoV Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2006 HSV is veel beter. Er spelen ook goeie nederlandse spelers erbij. Boularouz, van der Vaart en de Jong. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2006 Ik koos ook voor HSV Omdat Van Buyten erbij speelt, maar jammer dat hij is geblesseerd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2006 Ik heb op HSV gekozen. Niet omdat er een 'Bepaalde speler' speler bijspeelt. Maar omdat ze erg goed samenspel hebben. Tja, daar gaat het bij mij eigenlijk om. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dago58x Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Nou dan ben ik de enige die benfica kiest want ik vind ze gewoon een goeie belgische team en die speletr miklos feher ging dood in jan 2005 Ik vond het wel jammer voor hem Feher's vrienden gingen alleen maar huilen Maar toch stem ik op Benfica Bewerkt: 2 juni 2006 door Dago58x Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2006 Nou dan ben ik de enige die benfica kiestwant ik vind ze gewoon een goeie belgische team Benfica is Portugees Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJ-TQM Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2006 Ik stem hamburg, want er spelen veel nederlandse internationals! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ben007 Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2006 Ik koos voor Hamburg ,vooral omdat Van Buyten er speelt maar ook omdat ze zoveel beter zijn dan Benfica Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2006 ik stem op hamburger sv Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fizzle E Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2006 Hamburger SV omdat Nigel de Jong er speelt En van Buyten en Van Der vaart Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2006 ik stem op hamburger sv En waarom?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts