Stefan Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 ik had in de buurt van prickle pine een wandelstok gevonden en hij stond niet bij wikigta in de wapenlijst. hier is een screenshot ervan ]imageshack[/url] Reageren
Rullez Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) hij staat er volgens mij wel bij hoor plaatsje komt zo ik heb hem gevonden hoor van gtagames Bewerkt: 1 juni 2006 door zonnet Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) dat is al oud allang gevonde en hij staat wel in wikigta hij staat bij gifts (onderaan) greetz edit:naam is cane Bewerkt: 1 juni 2006 door gtamaster1 Reageren
Stefan Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 ow ik had helemaal niet bij gifts gekeken... ik had alleen bij de wapens gekeken. ken je die stok dan ook aan zon vriendin geven? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Ja hoor. Dat kun je doen door tijdens eendate op <tab> te drukken. Edit: Stefan, je signature is te breed. Hij mag maximaal 500px breed zijn. Bewerkt: 1 juni 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.