Jump to content

Mijn XboX 360

Recommended Posts

Geplaatst:
Toch pwn ik je met tony hawk.

Ik heb nog nooit tony hawk met je gespeeld en iedereen weet toch al wie je bent :cya:

Maarja we kunnen wel eens een potje spelen, heeft niemand anders hier een 360 dan ?

Geplaatst:

Ik had een Xbox360 met een toernooi gewonnen, het was de premium dus ook met alles erop en eraan.

Helaas na 4 dagen raakte hij overhit (fabrieksfout) en moest terug na de fabriek, pas na een maand had ik hem weer terug, daarna heb ik hem te koop gezet en een week later voor 400€ verkocht.

Het is zeker een gaaf ding die xbox360, maar echt veel spellen spelen op de console doe ik niet (behalve halo2 dan, maar die kan ook op de xbox1) misschien als halo3 uitkomt koop ik hem weer.

Geplaatst:

Ik ga denk ik ook een Xbox360 kopen, maar pas als GTA IV uit is, want tegen die tijd is ie vast een stuk goedkoper.

Geplaatst:

heb zelf ook een 360 mij gamertag:

KamikazeWimpie

rep:drie sterren

recreatie

heb geen screen en leuke naam heb ik he eigenlijk van mijn vader maar ach ik wil mijn child account niet gebruiken

• 4 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
Heej, Xbox360 is zeker wel rlx maar weet je misschien iets hoe je Xbox1 speleen erop kan spelen?

mega bump :$ :$

gewoon een keer een account aanmaken op xbox live en dan download je automatisch updates en dan gewoon xboxc d erin stoppen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...