Damos Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Hey jongens ik heb The godfather en ik vraag me af hoe je nieuwe kleding kan krijgen weet iemand dit? Reageren
Caltson Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Hey jongens ik heb The godfather en ik vraag me af hoe je nieuwe kleding kan krijgen weet iemand dit? alle kleding krijg je in het begin te zien bij het creeren van je "gangstersmoel" echter kosten al deze kleding geld en moet je beginnen met je basiskleren. elke keer als je spel terug laad kom je eerst terug bij de "gangstersmoel" menu en als je dan geld verdiend hebt kan je deze kleding kopen en dragen. buiten het "gangstersmoel" menu kan je geen andere kleding kopen (ook niet in winkels ofzo) Reageren
Damos Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Dan staat er load en dan kom ik mijn man te zien dus dan kan ik naar gangster model? Reageren
Caltson Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Dan staat er load en dan kom ik mijn man te zien dus dan kan ik naar gangster model? Ik begrijp het je niet echt goed maarik zal proberen te schrijven wat je bedoeld. Telkens als je je game laad kom je eerst bij het menu "gangstersmoel" terecht voordat je weer kan spelen met de game.wel,in dit menu kan je veranderen van kleding;tenminste als je genoeg geld hebt voor dat kleding stuk Reageren
Damos Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 bedankt het is me gelukt, maar kan je dan ook een snorretje ofzo doen? Reageren
Caltson Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 bedankt het is me gelukt, maar kan je dan ook een snorretje ofzo doen? als je naar de kapper gaat wel;dat bevind zich ook in het menu Reageren
ComiXs Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ja je kan een Fedora, Homburg etc. op. Reageren
Damos Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik wou ff geen nieuw topic aanmaken maar dit is nog een ander vraagje. Heeft iemdan een kaartje waar al die film dingen staan? Reageren
Kama Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Het zijn wel geen plaatjes maar ik denk dat je geen plaatjes hiervan op internet gaat vinden maar nu heb je toch wat info(wel een mondje engels kunnen). Brooklyn Little Italy New Jersey Hell's Kitchen Midtown Reageren
Damos Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Zijn er geen plaatjes dan want dat was wel met gta dus hoeplijk ook hiermee. Reageren
Kama Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Ik heb geen plaatjes gevonden, de game wordt ook niet zo vaak gespeeld als GTA. Ik wil zelf wel screens maken maar ik heb hem op PS2 en dan ben ik wel ff bezig. Reageren
Damos Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Oke maakt niet uit ik zoek zelf wel even rond op google. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.