Jon-asses Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Onderwerp: Anime Soort design: Signature Size design: 350 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Hopelijk vandaag nog anders morgen . Ik ben nog maar men 1ste maand PS voorbij dus geen mensen die al meer dan een jaar PS'en AUB . Anders ga ik weer af zoals men vorige battles . Bewerkt: 1 juni 2006 door Jon-asses
Giorgo Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Als het goed is wil ik wel tegen je... Ik werk nu ong. 11 maanden met PS . Maar Anime sigs maak ik praktisch nooit, dus dit is mijn 3é of 4de. Natuurlijk hoeft het niet hé, het is jouw battle .
Jon-asses Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Als het goed is wil ik wel tegen je...Ik werk nu ong. 11 maanden met PS . Maar Anime sigs maak ik praktisch nooit, dus dit is mijn 3é of 4de. Natuurlijk hoeft het niet hé, het is jouw battle . Perfect Giorgo, ik heb al wat sigs van je gezien en slecht ben je zeker niet . Dit zal wel weer een ongelijke strijd worden, maarja... Ik lever alvast deze sig in: Jon-asses : Veel succes Giorgo!! EDIT: @ Giorgo, bedankt man, dat je het mooi vindt. Ik vind hem ook goed gelukt, maar volgens mij niet goed genoeg voor tegen jou te winnen hoor . Bewerkt: 2 juni 2006 door Jon-asses
Giorgo Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Noem jij dat slecht ? Hahah je hebt negatieve gedachten over jezelf. ( Wat ik dus bedoel : het is heel erg mooi). Ik post mijn resultaat zo meteen. Jij ook succes Jon. @ Denk je dat echt ? Nou dat weet ik niet hoor . Bewerkt: 1 juni 2006 door Giorgo
Giorgo Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Mijne is af... Jon Giorgo Stemmen kan tot 3 juni. ''Allebei best gezien in Calired, om de mijne zit doorzichtige border. Jon, succes jongen .'' Bewerkt: 1 juni 2006 door Giorgo
Bling Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Ik heb hier echt 10 minuten over na zitten denken welke ik nou eigenlijk het mooist vind. Het is een erg moeilijke keuze, aangezien ik ze allebei super mooi vind. Maar ik denk dat mijn stem toch naar Jon- asses gaat, ik vind die blauwe lichteffecten namelijk erg mooi, het maakt zijn sig erg bijzonder. Veel succes nog allebei
Dago58x Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Je hebt het mis Jon-Asses Want jou sig is gewoon te mooi je weet wel wie ik stem geef Natturlijk jij..!!
Giorgo Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Zie je wel Jon-Asses . Je bent me gewoon aan het verpletteren. Stemmen kan tot 3 Juni, het is nu 2 - 0.
Jon-asses Geplaatst: 2 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Zie je wel Jon-Asses . Je bent me gewoon aan het verpletteren.Stemmen kan tot 3 Juni, het is nu 2 - 0. Haha, wacht maar af Giorgo je zal wel nog terugkomen . Trouwens verpletteren is een groot woord hoor . Btw het is Jon-asses en niet Jon-Asses . Bewerkt: 2 juni 2006 door Jon-asses
Giorgo Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Kom op jongens.. Er kan nog 4.5 uur worden gestemd. Het is nu 2 - 1 voor Jon.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ik stem op Jon-asses. Ik vind zijn signature iets mooier dan die van Giorgo. Die van Jon heeft ook een mooie Lens Flare op de achtergrond. Alleen vind ik de render iets te paars. De tekst kan ook wel beter. Die van Giorgo is natuurlijk ook mooi, maar ik hou niet zo veel van die custom shape op de achtergrond. De render had je misschien ook nog wel wat in kunnen blenden. Verder zijn het twee mooie sigs, maar mijn vote gaat naar Jon-asses. Veel succes aan beiden.
Jon-asses Geplaatst: 4 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 En het stemmen is afgelopen! Dit is mijn eerste overwinning ooit! Einduitslag: Jon-asses: 3 stemmen Giorgo : 1 stem Je was een waardige tegenstander Giorgo, waarschijnlijk moest het een ander onderwerp geweest was, was jij gewonnen. Ik zal een PB sturen.
Giorgo Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Zie je wel Jon-asses ? Het maakt niet uit of je lang of kot met Photoshop werkt, het gaat erom dat je het veel of niet veel doet. Mooie overwinning Jon. Vergeet zeker geen pb te sturen .
Damos Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) Ik kies voor Giorgo de kleuren passen goed bij het plaatje. Edit: sorry ik had niet gezien dat je niet meer kon stemmen >>> Door .Levi.: Winnaar Jon-asses +1 punt. Verliezer Giorgo -1 Punt. Rank updated.<<< Bewerkt: 4 juni 2006 door .Levi.
Recommended Posts